خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خبر داد:

پیش بینی اعتبارات تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام در تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۳

امین منابع مالی هر یک از طرح‌های عمرانی در شهر با توجه به محدودیت‌های منابع درآمدی شهرداری مشکلات متعددی را برای مدیریت شهری همراه داشته است اما با وجود این مشکلات، خللی در اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد نکرد.

ایلنا: معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به سیاست‌های شهرداری تهران در خصوص تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی شهر تهران در سال جاری گفت: بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در تهران در حال اجراست که شهرداری در سال جاری آن‌ها را تکمیل و نهایی می‌کند.

به گزارش ایلنا، «حسین محمد پورزرندی» با اشاره به اینکه ۱۳ طرح عمرانی اولویت دار عمرانی شهر تهران با تمام توان و تزریق به موقع منابع مالی در حال اجرایی شدن می‌باشد تاکید کرد: پروژه‌هایی نظیر تونل و پل طبقاتی صدر – نیایش، تونل امیر کبیر، بزرگراه امام علی، دریاچه پارک چیتگر، پروژه‌های اراضی عباس آباد، خطوط مترو و... از جمله پروژه‌های اولویت داری هستند که در کنار صد‌ها پروژه دیگر در شهر تهران بدون مشکل در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: تامین منابع مالی هر یک از طرح‌های عمرانی در شهر با توجه به محدودیت‌های منابع درآمدی شهرداری مشکلات متعددی را برای مدیریت شهری همراه داشته است اما با وجود این مشکلات، خللی در اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد نکرد.

پورزرندی تاکید کرد: شهرداری تهران با بهره گیری از دانش روز در تامین منابع مالی شهر و استفاده از ظرفیت‌های مالی خارجی توانسته طرح‌های عمرانی خود را پیش ببرد که این مهم می‌تواند الگویی برای سایر کلانشهر‌ها نیز بوده و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز اتکای منابع درامدی شهرداری‌ها بر منابع ناپایدار و ساخت و سازهاست گفت: این درحالی است که با ایجاد و تعریف منابع پایدار، روند توسعه شهر‌ها شتاب گرفته و مشکلات مدیران شهری کمتر می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز