خبرگزاری کار ایران

مراسم قرعه کشی جشنواره فروش نوروزی شهروند برگزار شد؛

۱۰۹ میلیارد تومان فروش در جشنواره فروش نوروزی شهروند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۱۵

در مدت فروش نورزوی شهروند ۱۰۹ میلیارد تومان فروش در فروشگاه‌های شهروند داشتیم که نسبت به سال گذشته با رشد ۷۵ درصدی همراه بود.

ایلنا: مدیرعامل فروشگاه شهروند با بیان اینکه در فروشگاه‌های شهروند کمبود کالا نداریم گفت: ۱۰۹ میلیارد تومان فروش کالا در جشنواره فروش نوروزی شهروند به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز مراسم قرعه کشی جشنواره فروش نوروزی شهروند برگزار شد و در این مراسم به هزار و ۳۹۲ برنده خوش شانس جوایزی از جمله یخچال، سایدبای ساید، تلویزیون، لباس شویی و سایر اقلام خانگی اهدا شد.

قدرت الله گودرزی مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با اشاره به اینکه جشنواره فروش نوروزی شهروند از ۵ اسفند سال گذشته لغایت ۱۵/۱/۹۲ ادامه داشت گفت: تخفیف اقلام در این جشنواره ۵ تا ۳۵ درصد بود که ۲۸۰ هزار ۲۳۲ نفر با ارسال پیامک در این قرعه کشی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برای هر ۷۴ نفر یک جایزه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: در مدت فروش نورزوی شهروند ۱۰۹ میلیارد تومان فروش در فروشگاه‌های شهروند داشتیم که نسبت به سال گذشته با رشد ۷۵ درصدی همراه بود.

گودرزی با اشاره به اینکه فروشگاه شهروند با توجه به کمبود و گرانی کالا عملکرد قابل قبولی داشت تاکید کرد: خوشبختانه با وجود کمبود کالا فروشگاه شهروند در ارائه کالای اساسی کمبودی ندارد و حتی با وجود مطرح شدن کمبود روغن شهروند مشکلی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته پس از منویات رهبری و شعار سال فروش کالاهای داخل کشور افزایش یافته است تصریح کرد: هم اکنون تعداد محدودی از کالا‌ها که مشابه داخلی ندارد در شهروند ارائه می‌شود.

وی درباره افزایش قیمت گوشت و مشکلات مردم در این حوزه گفت: با همکاری تامین کنندگان قیمت گوشت ارائه شده در شهروند در مقایسه با بیرون قیمت مناسب تری دارد. شهروند تمام تلاش خود را کرده است کالاهای اساسی در فروشگاه‌ها بدون کمبود ارائه شود واز آنجا که ذخیره کافی در انبار‌ها داریم هیچ نگرانی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی تمام تلاش خود را می‌کنیم اقلام اساسی با قیمت پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها عرضه شود درباره ایجاد امنیت اقتصادی برای خانواده‌ها به ویژه امنیت روانی گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با انبوه چینی در فروشگاه‌ها حداقل آرامش را به مردم بدهیم تا مردم گمان نکنند که کمبود کالا داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز