خبرگزاری کار ایران

هادی ساعی در گفت و گو با ایلنا:

انتقادات بر عملكردم در شورای شهر را می‌پذیرم / عضو فعال ورزشی شورا هستم

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۱۷

اگر در صحن علنی كمتر حرف می‌زنم برای این است كه قبلا در مورد مسایل مختلف نظرم را اعلام كرده‌ام و اگر برخی از اعضا اصرار دارند که در مورد خاصی که پیش از این چانه زنی شده است اظهار نظر کنند، شاید برای این است که می‌خواهند خودی نشان دهند.

ایلنا: در راستای داوطلب شدن تعدادی دیگر از ورزشكاران در دور چهارم شوراها، انتقاداتی بر عملكرد كاری اعضای ورزشی شورای شهر مطرح شده است. هادی ساعی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران یكی از این سه عضو ورزشی این دوره شورای شهر با بیان اینكه انتقادات وارده بر عملكردم در دور سوم شوراها را در حوزه شهری می‌پذیرم، گفت: این انتقادات را در زمینه ورزشی قبول ندارم چرا كه در این بخش به شخصه اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌ام.

هادی ساعی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره برخی از انتقادات به عملکرد اعضای ورزشی شورای شهر تهران در دور سوم، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای شورای شهر داشتم اما همیشه همه آن چیزی که در نظر داریم نمی‌شود با این وجود در حوزه ورزش با تلاش دوستان به توفیقات زیادی دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در ورزش محلات حتی بخش بانوان اتفاقات خوبی در این دور شورای شهر رخ داده است، تاکید کرد: بودجه شهرداری تهران در بخش ورزش هشت برابر افزایش یافته است و این در راستای تلاش اعضای ورزشی و سایر اعضا بوده است برای نمونه در‌‌ همان سال اول ورودمان به شورا بودجه پیشنهادی شهرداری تهران در بخش ورزش را به ۸ میلیارد تومان ارتقا دادیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هم‌اکنون بودجه ورزش همگانی در سال جاری رشد چشمگیری داشته است، تصریح کرد: من پیشنهاد دادم که امسال بودجه ورزش بانوان جدا تخصیص یابد چراکه نیمی از جمعیت شهر تهران، زن هستند.

ساعی با تاکید بر اینکه انتقادات وارد شده در حوزه ورزشی نسبت به عملکردم در شورا‌ها را رد می‌کنم، گفت: در سایر حوزه‌ها این انتقادات شاید وارد باشد.

وی درباره برخی از انتقادات که چرا در صحن علنی شورا‌ها درباره مصوبات و مشکلات شهر حرفی نمی‌زنید و بیشتر مستمع هستید، گفت: تمامی مصوبات و مواردی که در صحن علنی مطرح می‌شود در کمیسیون‌های مربوط بررسی می‌شود و من تمامی حرف‌های خود را در کمیسیون‌ها عنوان می‌کنم دلیلی وجود ندارد که بخواهیم حرف تکراری بزنم.

این عضو ورزشکار شورای شهر تهران ادامه داد: اگر برخی از اعضا اصرار دارند که در مورد خاصی که پیش از این چانه زنی شده است اظهار نظر کنند، شاید برای این است که می‌خواهند خودی نشان دهند. چرا که با وجود مطرح کردن مسایلی باز‌‌ همان تصمیمی که در کمیسیون‌ها اخذ شده است، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره اینکه به پیشنهاد من صندوق وام ورزشکاران و قهرمانان در شورای شهر تهران راه اندازی شد‏‌، اعلام کرد: این صندوق برای هنرمندان، خبرنگاران و زنان سرپرست خانواده نیز راه اندازی شد.

ساعی همچنین تصریح کرد: در دور سوم با لیست اطلاح طلبان و وزرشکاران وارد شورای شهر تهران شدم در دور چهارم نیز در نظر دارم در لیست اطلاح طلبان باشم البته در دو لیست دیگر نیز حضور خواهم داشت اگرچه هنوز تصمیم نهایی درباره این مساله نگرفته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز