خبرگزاری کار ایران

نشست‌های مشترک ماهیانه شورایاران منطقه ۲۱ با مدیران شهری

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۴۶

تعداد مصوبات این جلسات ۸۴ مورد بوده است که تمامی تلاش مدیریت منطقه اجرای همه موارد مصوب بوده و تا حدی که در توان بوده این مهم تحقق یافته است.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ گفت: در سال گذشته دبیران شورایاری محلات ۱۷ گانه منطقه، ۱۲ جلسه به صورت ماهیانه با شهردار به همراه دیگر مدیران منطقه‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری برای بیان معضلات و مشکلات و در ‌‌نهایت حل آن‌ها در منطقه داشته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، کاظم کمالی نسب با بیان اینکه شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و دیگر مدیران منطقه‌ای ۱۲ دیدار در سال گذشته با دبیران شورایاری داشته‌اند افزود: تعداد مصوبات این جلسات ۸۴ مورد بوده است که تمامی تلاش مدیریت منطقه اجرای همه موارد مصوب بوده و تا حدی که در توان بوده این مهم تحقق یافته است.

وی بیان کرد: به دلیل آشنایی از روند اجرای پروژه‌های مهم سطح منطقه و حتی کلانشهر تهران برنامه‌هایی جهت بازدید از این پروژه‌ها برای شورایاران گذاشته شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازدید از پل جدیدالاحداث کن، بازدید از پروژه پل و تونل صدر و همچنین حضور دبیران شورایاری در جلسه عقد تفاهم نامه شورای شهر تهران با مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان تهران در سالن حجاب با حضور خانم دکتر ابتکارعضو شورای شهر تهران اشاره کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های هماهنگ شده توسط منطقه برای شورایاران، حضور آن‌ها در جلسات اجرایی دبیران شورایاری در برج میلاد، حضور در جلسات مرکز ایوان شمس، شرکت در جلسه درسهایی از قرآن حجت الاسلام قرائتی، بازدید دبیران شورایاری به همراه شهردار و معاونین از باغ موزه دفاع مقدس، موزه خودرو، برگزاری جلسات آموزشی پودمانی ویژه دبیران شورایاری بوده است.

کمالی نسب در پایان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که برای شورایاران در سال گذشته انجام شد هماهنگی و اعزام آن‌ها در قالب کاروان زیارتی به مشهد مقدس بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز