خبرگزاری کار ایران

در قالب جشنواره مشکات در محور ترافیک؛

تهرانی‌ها ترافیک را خاکستری رنگ می‌بینند

کد خبر : ۶۷۶۸۹

در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن، «خانه هنرمندان ایران» ساعت ۱۵ امروز میزبان آن دسته از «شهروندان هنرمند تهران» است که در نخستین جشنواره مشکات در محور حمل و نقل و ترافیک، نسبت به خلق آثار هنری اقدام کردند.

ایلنا: معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: نکته قابل تامل در آثار ارسالی به این جشنواره این است که مردم ترافیک را «سیاهِ سیاه» یا «سفیدِ سفید» نمی‌بینند، هر چند فضای غالب آثار دریافتی «خاکستری» رنگ است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهرام جباری‌زادگان افزود: در میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، آثاری وجود دارد که تصویر روشنی از ترافیک را ترسیم کرده، هر چند تعداد این آثار محدود است.

وی با بیان اینکه در آثار دریافتی وجوه متفاوت ترافیک از زوایای مختلف به تصویر در آمده، اظهار کرد: در این میان ترسیم زشتی‌های ترافیک و آثار آن از جمله آلودگی هوا و نیز زیبایی‌های این پدیده از جمله تصاویری مرتبط با توسعه حمل و نقل عمومی و استفاده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی، جای تامل دارد.

جباری زادگان با اشاره به اینکه محور حمل و نقل و ترافیک به عنوان نخستین محور جشنواره مشکات مورد استقبال دور از انتظار شهروندان قرار گرفت، تصریح کرد: تهرانی‌ها ترافیک را به عنوان یک مشکل مشترک به رنگ خاکستری می‌بینند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: هر چند ترافیک به عنوان مساله اول پایتخت، دغدغه مشترک مدیریت شهری تهران و شهروندان تهرانی است اما متاسفانه به نظر می‌رسد دولت‌مردان نسبت به این دلمشغولی مردم پایتخت عنایت چندانی ندارند.

نخستین جشنواره مشکات در محور حمل و نقل و ترافیک ساعت ۱۵ امروز با حضور سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک و سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سردار حسین رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و شهروندانی که در سه بخش شامل کودک و نوجوان، غیر حرفه‌ای و حرفه‌ای در این جشنواره برگزیده شده‌اند، در «خانه هنرمندان ایران» برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز