خبرگزاری کار ایران

حریق در ساختمان مسکونی ۱۳ تن را گرفتار كرد

کد خبر : ۶۷۷۳۷

در این حادثه ۱۲ تن از ساکنان این ساختمان در طبقات فوقانی و یك پیرمرد در داخل ساختمان محبوس شده بودند كه با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در گیشا بر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: ساعت ۱۰:۳۹ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد كه حادثه ای در یك ساختمان سه طبقه ۱۲ واحدی رخ داده است. بلافاصله بعد از اطلاع آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰ و گروه نجات ۳ به محل حادثه واقع در محله گیشا خیابان ۲۴ اعزام شدند.

وی با بیان اینكه حادثه در یکی از این واحد‌ها به مساحت ۸۰ مترمربع رخ داد، گفت: این حادثه دود غلیظی را در تمام ساختمان ایجاد كرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:  به دلیل قفل بودن این واحد مسکونی آتش‌نشانان با تجهیزات ابتدا اقدام به بازکردن درب خانه کردند و سپس عملیات اطفای حریق آغاز شد.

ملكی با اشاره به اینكه در اجرای عملیات یک پیرمرد ۸۵ ساله بیمار در میان دود و شعله‌های آتش محبوس شده بود، تصریح كرد: آتش‌نشانان این پیرمرد را به سرعت از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی ادامه داد:‌ آتش‌ نشانان اقدامات خود برای اطفای حریق که در اتاق خواب این واحد مسکونی رخ داده و در حال سرایت به سایر اماکن بود را آغاز کرده و پس از مدتی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند. در این حادثه ۱۲ تن از ساکنان این ساختمان در طبقات فوقانی محبوس شده بودند كه با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

وی درباره علت حادثه چیزی نگفت و تنها اعلام كرد:  كار‌شناسان سازمان آتش‌نشانی مشغول بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز