خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

پروژه صدر شهریور ماه سال ۹۲ به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۹

ساخت پروژه صدر برای اولین بار در کشور انجام می‌شود که کار معمولی نیست و باید علاوه بر رعایت نکات ظریف فنی کیفیت آن نیز لحاظ شود.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پروژه دو طبقه کردن صدر با وجود تحریم‌ها و مسائل داخلی شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

مازیار حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره چرایی تاخیر افتتاح پروژه صدر اظهار کرد: ساخت پروژه صدر برای اولین بار در کشور انجام می‌شود که کار معمولی نیست و باید علاوه بر رعایت نکات ظریف فنی کیفیت آن نیز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی برای ساخت صدر خارج از برنامه ریزی ما پیش آمد که خوشبختانه رو به حل شدن است تاکید کرد: ۸ ماه زمان ما صرف بازکردن LC برای پروژه صدر شد که علیرغم رایزنی‌های بسیار در ‌‌نهایت LC این پروژه در خارج از کشور باز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به عواملی داخلی در کشور که مانع از پیشرفت پروژه صدر می‌شد اشاره کرد و اعلام کرد: با همه مشکلات موجود در ‌‌نهایت موفق شدیم تا پروژه صدر را جلو ببریم به طوری که امروز روزانه دو دهنه پل نصب می‌شود.

حسینی همچنین به برخی دیگر از مشکلات ناشی از تحریم‌ها در به تاخیر افتادن پروژه صدر اشاره کرد و گفت: ‌ابزار و وسایل مورد نیاز پروژه صدر در محور بندرعباس تخلیه نمی‌شد و ما مجبور بودیم از بندر کشور دیگر برای تحویل این وسایل استفاده کنیم متاسفانه در کنار تحریم‌ها مسائل داخلی نیز سرعت کار را کم می‌کرد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه هم اکنون به صورت شبانه روز پروژه صدر در حال انجام است اظهار کرد: در تیر ماه امسال کل عملیات نصب دهانه‌های پل صدر به پایان می‌رسد و مرداد ماه نیز عرشه پل را نصب و تکمیل می‌کنیم و بر این اساس انشاالله پروژه صدر در شهریور ماه سال جاری آماده بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز