خبرگزاری کار ایران

نصب تندیس سهروردی زیر پل سیدخندان

کد خبر : ۷۱۴۸۰

این تندیس از جنس فایبرگلاس و در ابعاد سه متر در یک ونیم متر ساخته و طراحی و ساخت آن با تایید و نظارت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است.

شهردارمنطقه 7 از نصب تندیس سهروردی زیر پل سید خندان ابتدای خیابان سهروردی رو به شرق خبر داد.

به گزارش ایلنا،دکتر رمضان میرعباسی با اشاره به اینکه تندیس سهروردی فیلسوف بزرگ جهان اسلام توسط استاد مجسمه ساز رضا خطایی ساخته شده است، افزود: این تندیس از جنس فایبرگلاس و در ابعاد سه متر در یک ونیم متر ساخته و طراحی و ساخت آن با تایید و نظارت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه از سال 91 تاکنون 6 مجسمه حجمی، یک تندیس و2 سردیس توسط شهرداری منطقه نصب شده است، گفت: از مهمترین آثار حجمی این منطقه می توان به تندیس شهید بهشتی در خیابان شهید بهشتی، تندیس رضا عباسی از نگارگران دوره صفویه در پارک اندیشه، سردیس های شهید چمران، شهید مطهری و شهید فهمیده در پارک شهروند و سردیس شهید آوینی در پارک شهید آوینی اشاره کرد.

میرعباسی افزود: همزمان با اجرای عملیات بهسازی پل سید خندان و تکمیل ضلع غربی و شرقی سیدخندان، برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی دو خط اتوبوس نیز در این مسیر راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این دو خط اتوبوس در مسیر سیدخندان به آزادی و میدان امام خمینی (ره) به شهروندان خدمات رسانی می کنند گفت: پیش از این، مسیر و ایستگاه این دو خط در محدوده پل سید خندان بود که به پایانه زیر پل منتقل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز