خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

مرگ سه كارگر زیر آوار ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۹۲

آتش‌ نشانان مشاهده می‌كنند یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب که تجمع نخاله های ساختمانی آن بر روی طبقه اول بود، ریزش کرده است و سه كاگر نیز زیر آوار محبوس شده‌اند.

ایلنا:‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مرگ سه كارگر ایرانی و افغانی در حادثه آوار بامداد امروز خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه ساعت 21 دقیقه بامداد امروز حادثه آوار گزارش می شود، افزود:‌ حادثه در ساختمان مسکونی واقع در خیابان جیحون کوچه ابراهیم رخ داده است كه بعد از اطلاع‌رسانی سریعا دو ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه اعزام می شود.

وی ادامه داد: آتش‌ نشانان مشاهده می‌كنند یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب که تجمع نخاله های ساختمانی آن بر روی طبقه اول بود، ریزش کرده است وسه نفر نیز زیر آوار محبوس شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش ‌نسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشانان به طور همزمان در سه نقطه فعالیت خود را آغاز می کنند، اعلام کرد‌: در نهایت نیروهای آنش نشانی موفق به خروج سه کارگر از زیر آوار این ساختمان شدند که متاسفانه هر سه نفر آنها فوت کرده بودند.

ملکی با اشاره به اینکه دو تن از این كارگران ایرانی و یک نفر افغانی بود، گفت: بی احتیاطی کارگران در محیط کار موجب شده است تا این حادثه رخ دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز