خبرگزاری کار ایران

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

آسمان تهران همچنان بارانی / بارش باران در كشور ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۴

شدت بارش ها در استان‌های اردبیل، تهران، ایلام، مركزی، لرستان، همدان و البرز خواهد بود. همچنین فردا دامنه بارش ها در شمال شرق و شرق نیز خواهد بود و شدت بارش در استان‌های اردبیل و زنجان بیشتر خواهد بود.

ایلنا:‌ مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینكه امروز در بیشتر نقاط كشور باراش باران انتظار می‌رود، گفت: بارش ها تا روز شنبه در نواحی مختلف كشور ادامه دارد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینكه به دلیل عبور امواج كوتاه از نیمه شمالی كشور در روزهای جمعه و شنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: امروز در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل شمالی رگبار باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها در استان‌های اردبیل، تهران، ایلام، مركزی، لرستان، همدان و البرز خواهد بود. همچنین فردا دامنه بارش ها در شمال شرق و شرق نیز خواهد بود و شدت بارش در استان‌های اردبیل و زنجان بیشتر خواهد بود.

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی همچنین تصریح كرد: در روز جمعه بارش در استان‌های اردبیل، شمال سمنان و شرق مازندارن از شدت بیشتری برخوردار است و از ظهر جمعه و طی روز شنبه خلیج فارس در مناطق مركزی و شرقی به سبب افزایش سرعت باد مواج و طوفانی پیش بینی می‌شود.

وی گفت:‌ در این مدت به تناوب در برخی نقاط استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، كرمان و سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاك رخ می‌دهد.

وی ادامه داد:‌ روز شنبه شدت بارش ها در خراسان شمالی و رضوی خواهد بود و نوار شمالی نیز همچنان بارانی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز