خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی در گفت و گو با ایلنا:

پرونده مجسمه‌های سرقتی هنوز مختومه نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۰

باید چرایی این مساله و اینكه دزدان این مجسمه‌ها چه كسانی هستند را نیروی انتظامی و شخص احمدی مقدم پاسخگو باشد نه مدیریت شهری.

ایلنا:‌ چند سال است كه از مساله سرقت مجسمه‌های سرقتی در شهر تهران می‌گذرد و هنوز درباره چرایی این اتفاقات پاسخ صریحی اعلام نشده است. مدیرعامل سازمان زیباسازی در این باره اعلام كرد: پرونده هنوز مختومه نشده است اما گویا پلیس نیز به سرنخی در این زمینه دست نیافته است.

سید محمدجواد شوشتری در گفت وگو با ایلنا، درباره نتیجه شكایت شهرداری تهران درباره مجسمه‌های سرقتی شهر تهران، افزود: اطلاعی از این پرونده نداریم دوستان ما در نیروی انتظامی باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینكه گویا سرنخی از این سرقت ها كشف نشده است، اعلام كرد: باید چرایی این مساله و اینكه دزدان این مجسمه‌ها چه كسانی هستند را نیروی انتظامی و شخص سردار احمدی مقدم پاسخگو باشد نه مدیریت شهری.

رئیس سازمان زیباسازی با اشاره به اینكه شاكی این پرونده شهرداری تهران است، گفت: مدیریت حقوقی شهرداری تهران پیگیر این قضیه است اما ما پاسخی دریافت نكرده ایم.

شوشتری با بیان اینكه همچنان مصرانه این پرونده را پیگیری می‌كنیم، تصریح كرد: گویا چرایی عدم پاسخگویی نیروی انتظامی در زمینه مجسمه‌های سرقتی، برای این است كه به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

وی در پاسخ به اینكه آیا پرونده مجسمه‌های سرقتی مختومه اعلام شده است، اظهار كرد: فعلا معلوم نیست.

به گزارش ایلنا، از سال 89 تاكنون بارهای مجسمه‌های قدیمی و ارزشمند تهران سرقت شده است مجسمه دكتر شریعتی از پارك شریعتی، مجسمه شهریار از پارك دانشجو، مجسمه باقرخان از خیایان شهرآرا، مجسمه ستارخان از خیایان ستارخان و مجسمه صنایع خاتم از بوستان ملت ربوده شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز