خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر تصویب کردند:

اجازه خرید شرکت های سودآور شهرداری توسط سازمان بازنشستگی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۶

این لایحه پیشنهاد خوبی است و شهرداری می تواند شرکت باقی مانده را بخرد تا سازمان بازنشستگی که یک سازمان خصوصی است درآمدزایی داشته باشد.

ایلنا: اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز اجازه خرید شرکت های سودآور شهرداری توسط سازمان بازنشستگی را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز یک فوریت لایحه اجازه خرید شرکت های سودآور شهرداری و تاسیس شرکت پشتیبانی مادر توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران بررسی و تصویب شد.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از مسئولان شهرداری خواست تا تعریف خود را از شرکت های سودآور تعریف کند. چرا که این شرکت ها به خودی خود سودآور نیستند و قطعا از محل خاصی تامین اعتبار می شوند.

مهدی چمران نیز در این باره گفت: تنها دو شرکت برای شهرداری باقی مانده است که به دلایلی نتوانستند آنها را بفروشند یا تملک کنند اما در هر صورت این لایحه پیشنهاد خوبی است و شهرداری می تواند شرکت باقی مانده را بخرد تا سازمان بازنشستگی که یک سازمان خصوصی است درآمدزایی داشته باشد.

منتظرالمهدی مدیرعامل سازمان بازنشستگی نیز در این باره گفت: سازمان بازنشستگی در 13 شرکت سهامدار است و در برخی از شرکت ها نیز مانند خودرو سرویس سرمایه گذاری کرده است. این لایحه کمک می کند تا ما برای تامین درآمدهای سازمانی بازنشستگی مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای شهر یک فوریت این لایحه را تصویب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز