خبرگزاری کار ایران

حسین طلا در گفت و گو با ایلنا:‌

تایید صلاحیت 312 نفر از رد صلاحیت شدگان تهران / اسامی 5 نفر دیگر امروز اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۰

دواطلبان تایید صلاحیت شده در شورای شهر و روستا از 16 خرداد ماه به مدت یك هفته فرصت تبلیغات دارند و روز 23 خرداد ماه ممنوعیت تبلیغات آنها آغاز می‌شود/ احتمالا تعداد داوطلبان برای رقابت در كسب كرسی شوراهای شهر و روستا افزایش خواهد یافت.

ایلنا:‌ رئیس هیات عالی نظارت استان در انتخابات شوراهای شهرو روستا، گفت:‌ در نهایت 312 نفر از رد صلاحیت شدگان شورای شهر تهران تایید صلاحیت شدند و 283 نفر نیز رد صلاحیت شدند. همچنین قرار است امروز صلاحیت 5 نفر باقی مانده نیز اعلام ‌شود.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه اسامی تایید صلاحیت شدگانی که در روزهای پنجشنبه و جمعه از طرف فرمانداری ها به برخی از کاندیداهای شورای شهر ابلاغ شد، اظهار كرد: از 4 هزار و 539 نفری كه برای كرسی شورای شهر استان تهران ثبت نام كرده‌اند، 644 نفر توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شدند كه از این تعداد 600 نفر به هیات عالی نظارت اعتراض كردند.

وی ادامه داد:‌ این اعتراضات در 10 روز با حضور روسای و دبیران هیات‌های نظارت مربوطه در شهرستان‌ها و دستگاه‌های مصوبه در قانون نمایندگان وزارت اطلاعات و نبروی انتظامی بررسی شدند كه در نهایت 312 نفر از این تعداد صلاحیت ‌آنها تایید شد و 283 نفر نیز رد صلاحیت شدند. همچنین قرار است امروز صلاحیت 5 نفر باقی مانده نیز اعلام ‌شود.

رئیس هیات عالی نظارت استان در انتخابات شوراهای شهرو روستا با اشاره به اینكه امروز آخرین روز اعلام تایید صلاحیت دواطلبان شورای شهر و روستا است، گفت:‌ پیش از این صلاحیت هزار و 520 نفر در شهر تهران توسط هیات اجرایی و نظارت تایید شده بود و صلاحیت 89 نفر دیگر نیز توسط هیات عالی مجوز استان تایید شده است تا در مجموع برای شهر تهران هزار و 609 نفر با یكدیگر رقابت كنند.

طلا با اشاره به اینكه احتمالا تعداد داوطلبان برای رقابت در كسب كرسی شوراهای شهر و روستا افزایش خواهد یافت چرا كه ممكن است اعتراض برخی از دوستان رد صلاحیت شده در هیات نظارت تایید شود، تصریح كرد: از امروز بررسی 218 نفر از دواطلبانی كه در هیات نظارت 16 شهرستان استان تهران تایید نشده ‌اند، آغاز شده است. بررسی صلاحیت این افراد تا 12 خرداد ماه پایان می یابد و فرمانداری و بخشداریها 13 تا 15 خردادماه اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده را به اطلاع می‌رساند البته اعلام زودتر از این زمان غیرقانونی است.

وی اعلام كرد: دواطلبان تایید صلاحیت شده در شورای شهر و روستا از 16 خرداد ماه به مدت یك هفته فرصت تبلیغات دارند و روز 23 خرداد ماه ممنوعیت تبلیغات آنها آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز