خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کارتن خوابی به زنان شهر تهران رسید

asdasd

متاسفانه کم‌کم شاهد زنان کارتن خواب در سطح شهر هستیم که بیانگر کاهش سن و فراگیر شدن آسیب اجتماعی در جامعه است.

ایلنا:‌ مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: متاسفانه کم‌کم شاهد زنان کارتن خواب در سطح شهر هستیم که بیانگر کاهش سن و فراگیر شدن آسیب اجتماعی در جامعه است.

حسین زارع صفت در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جمع آوری زنان خیابانی از سطح شهر، اظهار کرد‌: قانونا شهرداری تهران وظیفه جمع آوری زنان روسپی را ندارد اما جمع آوری سایر زنان آسیب دیده در شهر برعهده ما است.

وی ادامه داد: ‌ مسئولیت ما تنها جمع آوری زنان کارتن خواب و معتاد است که وظیفه ساماندهی، جمع آوری و بعضا نگهداری آن‌ها را برعهده داریم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه متاسفانه پدیده کارتن خواب‌ها در میان زنان قابل مشاهده است، تصریح کرد: ‌ قبلا این پدیده مختص آقایان بود اما هم‌اکنون در میان زنان نیز این پدیده مشاهده می‌شود که این زنان معتاد هستند.

زارع صفت با اشاره به اینکه شاهد کاهش سن آسیب دیدگان در شهر تهران هستیم، تاکید کرد: متاسفانه سن زنان کارتن خواب ۲۰ سال است و این بیانگر کاهش سن آسیب دیدگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز