خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا:

توصیه كردم هیچكدام از اعضای كنونی شورا رد صلاحیت نشوند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۷

تنها توانستم توصیه کنم که هیچ کدام از اعضای شورا از هر طیفی كه هستند رد صلاحیت نشوند اما مثل اینکه مشکل از جایی دیگر بود و دوستان بالادستی قانون خود را دارند.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران، گفت: من تنها توانستم توصیه کنم که هیچ کدام از اعضای شورا از هر طیفی كه هستند رد صلاحیت نشوند اما مثل اینکه مشکل از جایی دیگر بود.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رد صلاحیت برخی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران توسط هیات نظارت انتخابات شوراها، اظهار کرد: من توصیه کردم هیچکدام از اعضای فعلی شورای شهر رد صلاحیت نشوند اما دوستان بالادستی قانون خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان به قانون این افراد ورود کرد، تصریح کرد: من تنها توانستم توصیه کنم که هیچ کدام از اعضا از هر طیفی كه هستند رد صلاحیت نشوند اما مثل اینکه مشکل از جایی دیگر بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر افراد کنونی شورای شهر رد صلاحیت نمی‌شدند بهتر بود، درباره برخی از بندهایی که به عنوان دلایل رد صلاحیت به این افراد اعلام شده است، گفت: هیچ گزارشی در ارتباط با مواردی که در نامه این افراد درج شده است از شورای شهر به جایی ارسال نشده است.

چمران با تاکید بر اینکه چرایی درج موارد بند «ب» و «ج» را باید از کسانی که این كار را کرده‌اند، پرسید درباره انتشار لیست آبادگران نیز گفت: هنوز این لیست نهایی نشده است و هیچ لیستی هنوز به تایید من نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان درحال رایزنی برای تهیه این لیست هستیم، تاكید كرد: لیست‌هایی که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است را تایید نمی‌کنم چراکه لیست ائتلاف آبادگران هنوز نهایی نشده است.

وی درباره حضور 2 نفر بازاری در لیست ائتلاف آبادگران نیز گفت: اطلاعی از این دو فرد ندارم اما در نظر داریم افرادی را از اصناف و اتحادیه‌ها نیز در این لیست در کنار سایر دوستان قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز