خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

خانه مداحان از کاندیدایی حمایت نمی کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۴

برگزاری همایش تبیین حماسه سیاسی از سوی خانه مداحان به معنی حمایت از کاندیداتوری آقای قالیباف نبود بلکه به معنای تشکر از ایشان بود/ آقای رضایی چندی پیش به منظور حضور در ختم آقای علیرضا بهاری در خانه مداحان حضور پیدا کردند اما به این معنی نیست که خانه مداحان بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری از ایشان حمایت کند.

ایلنا: مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور اعلام کرد: خانه مداحان کشور نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری موضع گیری ندارد و از کاندیدای خاصی نیز حمایت نمی کند.

"جواد احمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری همایش تبیین حماسه سیاسی در راستای حمایت از کاندیداتوری قالیباف از سوی خانه مداحان برگزار شده بود گفت: آقای قالیباف از زمان تاسیس خانه مداحان تاکنون خدمات زیادی از در اختیار قرار دادن فضا تا بودجه و امکانات دیگر به مداحان ارائه کرده اند از همین رو هیات مدیره خانه مداحان تصمیم گرفت که همایشی به منظور تشکر و قدردانی از ایشان برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تبیین حماسه سیاسی از سوی خانه مداحان به معنی حمایت از کاندیداتوری آقای قالیباف نبود بلکه به معنای تشکر از ایشان بود.

احمدی همچنین در مورد حمایت عده‌ای از محسن رضایی گفت: آقای رضایی چندی پیش به منظور حضور در ختم آقای علیرضا بهاری از مداحان پیشکسوت در خانه مداحان حضور پیدا کردند اما به این معنی نیست که خانه مداحان بخواهد درانتخابات ریاست جمهوری از ایشان حمایت کند.

وی تصریح کرد:در خانه مداحان به روی همه مسئولان باز است و هر زمانی که قدمی برای مداحان بردارند از آنها تشکر می کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه خط و مشی خانه مداحان آن چیزی است که ولایت فقیه تعیین کرده است، افزود: از همین رو مداحان نیز مانند دیگر آحاد ملت می توانند بعد از دیدن برنامه کاندیداها نسبت به انتخاب کاندیدا اصلح اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز