خبرگزاری کار ایران

نسترن ایلکا:

توسعه گردشگردی، گامی بلند در جهت آبادانی شهر

کد خبر : ۸۰۳۶۴

رسیدن به مدیریت واحد شهری و هماهنگی و همکاری کامل سایر نهاد‌ها و سازمان‌های تاثیر گذار در امور شهری از مواردی است که اداره بهتر شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

ایلنا: یک کاندیدای چهارمین دوره شورای شهرستان فیروزکوه گفت: ساخت منطقه گردشگری وتفریحی جهت ایجاد اشتغال و انتفاع عموم مردم و توجه به فیروزکوه به عنوان قطب گردشگری می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

نسترن ایلکا کاندیدای چهارمین دوره شورای شهرستان فیروزکوه در مورد اهداف خود برای شرکت در این دوره انتخابات گفت: شهرستان فیروزکوه با وجود نزدیکی به پایتخت از بسیاری از جنبه‌ها دچار محرومیت است و همین امر زمینه بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: نظارت و پیگیری منابع مالی شهر و نحوه هزینه کرد درآمدهای شهری و ایجاد درآمدهای پایدار می‌تواند علاوه بر رشد و توسعه، اداره شهر با وجود اقتصاد مقاومتی پیش ببرد.

به گفته وی رسیدن به مدیریت واحد شهری و هماهنگی و همکاری کامل سایر نهاد‌ها و سازمان‌های تاثیر گذار در امور شهری از مواردی است که اداره بهتر شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر حمایت جوانان، دانشجویان و نخبگان و هنرمندان بومی به جهت اشتغال و اعتلای فرهنگی اقتصادی و اجتماعی شهر خاطرنشان کرد: ساخت منطقه گردشگری وتفریحی جهت ایجاد اشتغال و انتفاع عموم مردم و توجه به این شهر به عنوان قطب گردشگری می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

این کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه توسعه شهر الکترونیکی در رفاه شهروندان را از جمله اهداف مورد پیگیری خود دانست که می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در وقت در کاهش هزینه‌های مردم نیز موثر باشد.

ایلکا خاطرنشان کرد: رسیدگی به معیشت و رفاه کلیه کارکنان پرتلاش و قدر‌شناس شهرداری فیروزکوه از جمله اهداف من خواهد بودکه آن را پیگیری خواهم کرد.

این کاندیدای دور چهارم دوره انتخابات شورای شهر فیروزکوه ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم در سر صندوق‌های انتخابات گام بلندی در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و شهر‌ها برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز