خبرگزاری کار ایران

لیست صدای ملت در انتخابات شوراها اعلام شد

کد خبر : ۸۰۴۴۱

در انتخابات شورای شهر و روستا ۲۸ نفر از متخصصین در حوزه شهری را از طیف‌های مختلف بدون در نظر گرفتن جریان سیاسی اصولگرا یا اصلاح طلب بودنشان انتخاب کردیم که سه تن از آن‌ها زن هستند.

ایلنا: در نشست خبری که با حضور علی مطهری، حسن غفوری فرد و عسگراولادی برگزار شد لیست صدای ملت برای حضور در انتخابات اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسامی نامزدهای مورد حمایت صدای ملت در چهارمین دور انتخابات شورای شهر تهران به این شرح است: افشین حبیب‌زاده، عباس شیبانی، احمد مسجد جامعی، محمدمهدی مفتح، محمدهادی موذن، احمد دنیامالی، وحید نوروزی، رضا مقدسی، سید مهدی صادق، روح الله صاحبی، ایراندخت فیاض، علیرضا دهقانی، عبدالحسین مختاآباد، علی کشوری، سمیه بروجردی، احمد زمانی، ‌ صدیقه حکمت، حسن لاسجردی، اسماعیل دوستی، محمدسالاری، مهدی حجت، سید کمال سجادی، اسدالله عسگراولادی و حسن غفوری فرد

علی مطهری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به چرایی شکل گیری تشکل صدای ملت اظهار کرد: این تشکل توسط من، علیرضا محجوب، حسن غفوری فرد و چند نفر دیگر از دوستان تشکیل شد و قرار است به زودی به صورت جبهه رسمی فعالیت خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری از دو کاندیدای روحانی و ولایتی حمایت می‌کنیم گفت: به زودی حمایت رسمی خود را از یکی از این دو کاندیدا اعلام می‌کنیم.

وی گفت: در انتخابات شورای شهر و روستا نیز ۲۸ نفر از متخصصین در حوزه شهری را از طیف‌های مختلف بدون در نظر گرفتن جریان سیاسی اصولگرا یا اصلاح طلب بودنشان انتخاب کردیم که سه تن از آن‌ها زن هستند.

وی در ادامه به ضرورت حضور مردم در انتخابات شورا‌ها در دور چهارم اشاره کرد و گفت: معتقدیم خسارت‌های زیادی که در چند سال اخیر به کشور وارد شده است از ناحیه افراد تندرو بوده است بنابراین نیاز جامعه به گفتمان معتدل است.

مطهری ادامه داد: صدای ملت براساس اصول و مبانی ثابت فعالیت می‌کند و فعالیت خود را در چارچوب اصول آزادی بیان، عدالت، استقلال فرهنگی، برداشت درست از اصل ولایت فقیه پیگیری می‌کند. تشکل صدای ملت همه افراد معتدل را در خود جای داده است.

مطهری با بیان اینکه نگاه ما به شورای شهر نگاه سیاسی نیست بلکه مساله شهری با تمام دغدغه‌هایش برای ما اهمیت دارد گفت: انتخاب اسامی در لیست صدای ملت تنها براساس تخصص بوده است و سعی کرده‌ایم که افراد را بدون انگیزه‌های سیاسی انتخاب کنیم چراکه معتقدیم کسی که با انگیزه سیاسی وارد شورای شهر شود نمی‌تواند مفید عمل کند.

مطهری همچنین با اشاره به اینکه ترافیک توسعه مترو، توسعه کتابخانه‌های عمومی، الودگی‌های هوا، ارائه پیوست فرهنگی برای تمامی پروژه‌های شهری از اولویت‌هایی است که کاندیداهای شورای شهر باید به آن توجه کنند.

علی مطهری با اشاره به اینکه شهرداران تهران از زمان دولت سازندگی تا کنون سیاست فروش تراکم را در برنامه‌های خود داشتند گفت: متاسفانه شمال شهر تهران به دلیل بی‌توجهی به این مساله با ترافیک زیادی همراه شده است به طوری که اصول شهرسازی نیز در آن‌ها رعایت نشده است از این رو باید در دور چهارم شورا‌ها به این مساله توجه شود.

همچنین در این نشست حسن غفوری فرد با اشاره به اصل صد قانون اساسی درباره شورا‌ها گفت: بودجه شهرداری در سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان است که این بودجه، با بودجه عمرانی کشور در سال ۹۱ مطابقت می‌کند از این رو اهمیت دارد که بدانیم این بودجه‌ها چگونه تامین و درکجا هزینه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بلندمرتبه سازی در شهر تهران گفت: ‌این بلندمرتبه سازی مانع از حرکت جریان طبیعی هوا در کشور می‌شود و باید در دور بعد شورا‌ها به این مساله توجه شود.

کاندیدای دور چهارم شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در اطراف شهر تهران حاشیه نشین هستند تصریح کرد: حاشیه نشینی در شهر علاوه بر تهدید امنیت شهر موجب افزایش اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز