خبرگزاری کار ایران

هادی اکبر‌پور، دبیر ائلاف شهریاران:

آبادانی تهران با همکاری همه قومیت‌ها می‌سر می‌شود

کد خبر : ۸۰۴۴۸

از شش ماه پیش تا کنون نخبگان، ورزشکاران و متخصصان مناطق آذری نشین از سوی ائتلاف شناسایی شده است تا سازمان رای شکل گیرد.

ایلنا: دبیر ائتلاف شهریاران در نشست خبری با حضور اعضای این ائتلاف گفت: شهریاران در واقع ائتلاف آذری زبانان تهرانی است و این ائتلاف در دور اول شورای شهر تهران شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، دبیر ائتلاف شهریاران ادامه داد: در انتخابات دور اول شورای شهر ۷ نفر از ۱۵ نفر ائتلاف شهریاران وارد شورا شدند، رویکرد ما از ابتدا قومیتی نبود و ما به دنبال آبادانی تهران با همکاری همه قومیت‌ها هستیم.

وی افزود: در دور چهارم انتخابات شورا‌ها ۱۴۵ رزومه به ائتلاف شهریاران رسید و ما از این تعداد به لیست ۲۲ نفره رسیدیم، رویکرد ما در این ائتلاف تخصص و سوابق مدیریتی افراد بود از این رو لیست این ائتلاف بدون گرایشات سیاسی تدوین شده است.

اکبرپور با بیان اینکه شورای مرکزی ائتلاف شهریاران از ۶ ماه پیش تشکیل شد ادامه داد: از شش ماه پیش تا کنون نخبگان، ورزشکاران و متخصصان مناطق آذری نشین از سوی ائتلاف شناسایی شده است تا سازمان رای شکل گیرد.

وی با دعوت از آحاد ملت ایران در انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد: انشاءا... با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی خلق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز