خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با ایلنا:‌

بی‌دقتی در جوشکاری ساختمان قدیم موسسه همشهری را به آتش کشید

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۳

هشت نفر از ساکنان این ساختمان از طریق نردبان بیرون آورده می‌شوند و ده نفر باقی مانده نیز بعد از مهار آتش به سلامت از ساختمان خارج شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: بی‌دقتی در جوشکاری بر روی مخازن ساختمان قدیم موسسه همشهری را به آتش کشید.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اینکه ساعت ۱۶: ۱۲ دقیقه ظهر امروز آتش سوزی در یک ساختمان ده طبقه اداری تجاری واقع در خیابان کریمخان مقابل ایرانشهر گزارش شد افزود: بلافاصله دو ایستگاه حریق و دو ایستگاه نجات به همراه خودروی تنفسی و بالابر در محل حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه این ساختمان تا چهار ماه گذشته مربوط به موسسه همشهری بود تصریح کرد: هم اکنون ساختمان مذکور در اختیار اشخاص عادی و کار تجاری اداری در آن انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره علت این حادثه گفت: در طبقه منهای دو این ساختمان کارگران در حال جوشکاری و تراشکاری روی مخزن گازوییلی بودند که به دلیل وجود گازوییل در مخزن آتش سوزی رخ می‌دهد و موجب می‌شود دود زیادی طبقات بالایی را فرا گیرد.

ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانان ده نفر از ساکنین این ساختمان را به پشت بام هدایت می‌کنند گفت: هشت نفر دیگر نیز از طریق نرده‌بان بیرون آورده می‌شوند. آتش مهار و ده نفر باقی مانده نیز به سلامت از ساختمان خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه نفر از افراد حاضر در این ساختمان به دلیل دود غلیظ مصدوم شده بودند افزود: این افراد بلافاصله به عوامل اورژانس در محل تحویل و در‌‌ همان مکان درمان می‌شوند. حادثه بدون هیچ خسارت جانی ساعت ۴۷: ۱۳ دقیقه امروز به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز