خبرگزاری کار ایران

سیاوش شهریور:

مدیریت محله‌ محور بهترین روش اداره محلات است

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۶

شهر نیازمند شهروندانی با فضیلت‌های بالای انسانی است/ بیش از ۴۰ درصد تهران را بافت فرسوده فرا گرفته است و ما قصد داریم طی یک پروسه بسیار سریع به نوسازی آن مناطق بپردازیم.

ایلنا: عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران مدیریت محله‌محور را بهترین روش اداره محلات دانست و گفت: اداره محلات را باید به دست مردم محلی سپرد چرا که آنان پیش از هر کس با مشکلات محل زندگیشان آشنا هستند.

سیاوش شهریور در مورد هدف‌اش از حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به خبرنگار ایلنا گفت: من ذیل جناح اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شدم و هدف همه اعضای این جناح ساختن شهری شاد‌تر، امن‌تر و زیبا‌تر است.

وی افزود: شهرداری‌ فعلی تبدیل به باشگاه‌های مردانه شده است و اصل عدالت جنسیت و حضور سامان یافته بانوان در شهرداری‌ها رعایت نشده است این در حالیست که باید به زنان فرهیخته و توانمند این شهر فرصت شرکت در فعالیت‌های شهری در عرصه کلان داده شود.

کاندیدای دوره چهارم انتخابات شورای شهر به بافت‌های فرسوده تهران اشاره کرد و در ادامه گفت: بیش از ۴۰ درصد تهران را بافت فرسوده فرا گرفته است و ما قصد داریم طی یک پروسه بسیار سریع به نوسازی آن مناطق بپردازیم.

شهریور از دیگر اهدافش به توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق تهران اشاره کرد توضیح داد: برای مثال خانواده‌ای در نواب نباید برای استفاده از یک پارک کودک مسافت طولانی را طی بکنند.

نامزد اصلاح طلب دوره چهارم شورای شهر از توسعه در ساختارهای شهری با تکیه بر اصل انسان محوری سخن گفت و خاطر نشان کرد: شهر نیازمند شهروندانی با فضیلت‌های بالای انسانی است.

شهریور از مفهوم مدیریت محله محور سخن به میان آورد و تصریح کرد: ما باید سعی کنیم مدیریت ریش سفیدی را به خدمات شهری برگردانیم و مسائل مربوط به محلات را اعم از آسفالت کاری تا اجازه نوسازی و تمام آنچه به محله مربوط به می‌شود را به دست مردم آن محله بسپاریم چراکه آنان بیش از هر کسی مشکلات را می‌شناسند و برای محله خود دلسوزی می‌کنند.

وی در ادامه به مشکلات زیست محیطی شهروندان تهرانی اعم از آلودگی‌ای صوتی و آلودگی هوا اشاره کرد و حل این بحران را از جمله وظایف شورای شهر دانست.

شهریور در انتقاد به عملکرد شورای شهر در دوره دوم و سوم افزود: شورای شهر دوره دوم که شهردار فعلی را انتخاب کرده است و ما در حال حاضر وارث عملکرد آنان هستیم، هیچ کار اجرایی و مثبتی انجام نداده و تنها به دنبال اقداماتی نه چندان در خور شهروندان تهران همچون ساخت آبخوری در سطح شهر بوده است.

وی ادامه داد: اما در دوره سوم به علت حضور برخی چهره‌های اصلاح طلبان و تعامل بیشتر میان شورای شهر و شهرداری، اقدامات بنیادی و موثر تری در پایتخت انجام شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رای و پیروزی آقای روحانی و جناح اصلاح طلبان در انتخابات، گامی بلند در جهت ایرانی سربلند و تهرانی آباد‌تر برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز