خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران در گفت و گو با ایلنا:

برگزاری جلسه مشترک برای جدایی ری قطعی نیست

asdasd

من نمی‌دانم که مردم باید چه اقدامی کنند خودشان تصمیم بگیرند، قطعا عده‌ای با این طرح موافق و عده‌ای نیز مخالف‌اند، مردم ری بهتر است تصمیم گیری درستی داشته باشند.

ایلنا: رییس شورای شهر تهران گفت: اعلام شده است که جلسه مشترک میان مسئولان دولتی با مسئولان شهری فردا صبح در وزارت کشور برگزار می‌شود اگرچه هنوز این جلسه نیز قطعی نشده است.

مهدی چمران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با علت لغو جلسه شورای شهر و شهردار در وزارت کشور جهت رسیدگی به جدایی ری از تهران، گفت: این جلسه بنا بود چهارشنبه هفته گذشته برگزار شود اما نشد. تاکنون چندین بار برگزاری این جلسه به تعویق افتاده است اما این بار اعلام کردند جلسه مذکور فردا برگزار می‌شود.

رییس شورای شهر تهران علت عدم برگزاری این جلسه را عدم هماهنگی اعضا و دستگاه‌های مرتبط دانست و افزود:‌ هنوز برگزاری قطعی این جلسه در فردا مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در حاشیه افتتاح پروژ‌های منطقه 20 در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف نسبت به جدایی ری از تهران،‌ اظهار کرد:‌امیدوارم مسئولان نسبت به این جدایی برخورد علمی کنند و برای نظرات علمی ارزش قائل شوند چراکه اگر احساسی کار شود طبیعتا نتایج مثبتی نمی‌بینیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: بایستی در تمام زمینه‌ها از جمله اقتصاد، مسائل اجتماعی، شهری و مدیریت شهری بر اساس مبانی علمی تصمیم گیری شود.

وی درباره نظرشورای شهر برای جدایی ری از تهران، افزود: من نظر شخصی در این زمینه ندارم و هر آنچه گفته‌ام بر اساس مبانی علمی بوده است و مردم شهر ری همچنان فرصت دارند که در رابطه با جدایی ری از تهران تصمیم بگیرند و این را هم بدانند که با جدا شدن فرصتی را بدست نمی‌آورند.

چمران در رابطه با عکس العمل مردم شهر ری برای جلوگیری از این جدایی تصریح کرد: من نمی‌دانم که مردم باید چه اقدامی کنند خودشان تصمیم بگیرند، قطعا عده‌ای با این طرح موافق و عده‌ای نیز مخالف‌اند، مردم ری بهتر است تصمیم گیری درستی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز