خبرگزاری کار ایران

به تصویب شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران رسید؛

تداوم برگزاری برنامه‌های موفق و پر اقبال رمضان 91 با هدف ترویج نشاط مذهبی

کد خبر : ۸۴۶۳۹

دبیرشورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران از اجرای برنامه " برآستان جانان " و " شبهای شیدایی " طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

ایلنا: دبیرشورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران از برگزاری یکصد و نود و نهمین جلسه این شورا خبر داد و گفت: با رای اکثریت قاطع اعضا اجرای برنامه‌های موفق رمضان سال گذشته نظیر " بر آستان جانان " و " شبهای شیدایی " با هدف ترویج نشاط مذهبی و ارتقا بینش دینی شهروندان، امسال نیز تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید رضا مصطفوی ضمن بیان این مطلب افزود: یکصد و نود و نهمین جلسه این شورا با ریاست سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و با حضور 22نفر از مدیران ارشد شهری با دستور جلسه بررسی برنامه های ماه مبارک رمضان تشکیل شد.

وی گفت: با توجه به توفیق برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که سال گذشته به همت و با همکاری مجموعه شهرداری تهران درماه مبارک رمضان برگزار شد و عنایت به جلب مشارکت و حضور حداکثری شهروندان در این برنامه، اعضای شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران با تداوم اجرای آنها در رمضان 92 نیز موافقت کردند.

مصطفوی ادامه داد: اعضای شورا بر این عقیده اجماع دارند که تداوم اجرای برنامه‌ها علاوه بر تامین خواست و احترام به علایق شهروندان به دلیل برخورداری از تجربه سنوات گذشته مانع صرف هزینه و توان اجرایی خواهد شد و برکیفیت و محتوا می افزاید.

دبیرشورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران از اجرای برنامه " برآستان جانان " و " شبهای شیدایی " طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تمام برنامه‌های شهرداری تهران در این ایام تحت عنوان " نردبان آسمان " برگزار خواهد شد.

همچنین سازمان فرهنگی و هنری به مانند سال گذشته مسئولیت برگزاری برنامه بر آستان جانان و باغ موزه دفاع مقدس با همکاری سازمان زیباسازی و شرکت مترو مسئولیت برگزاری برنامه " شب‌های شیدایی " را بر عهده دارد.

مصطفوی با اشاره به تدابیر مدیریت فرهنگی شهر برای اجرای برنامه‌های متنوع در میدان امام حسین(ع) افزود: با رای اعضای شورا برگزاری سی شب برنامه فرهنگی و مذهبی طی ایام ماه مبارک رمضان در میدان امام حسین(ع) به تصویب رسیده است. این برنامه با همکاری مناطق 7، 12، 13 و فرهنگسرای اندیشه اجرا خواهد شد.

دبیر شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران گفت: به منظور بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان با بهره‌گیری از روح معنوی حاکم بر ماه مبارک رمضان مناطق موظف به اجرای برنامه‌ و جشنواره‌های قرآن، نهج البلاغه، دعا و نیایش و ورزش در زمان افطار تا سحر شده‌اند.

مصطفوی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه خبر داد و گفت: ماحصل همکاری موسسه مطبوعاتی همشهری، سازمان فرهنگی و هنری و منطقه 5 شهرداری تهران برگزاری 30 مسابقه قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در ایام ماه مبارک رمضان است.

دبیرشورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران تصریح کرد: برگزاری مسابقات جام رمضان، سفره اطعام نیازماندان و ایتام، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در باغ موزه قصر از افطار تا سحر و برنامه وداع با ماه شعبان و ورود به ماه مبارک رمضان در سطح مناطق و محله‌ها از دیگر برنامه‌هایی پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز