خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه های متنوع آموزشی به مناسبت روز بدون نایلکس در منطقه 21

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۴

به مناسبت این روز برنامه‌های متنوعی از قبیل تبلیغات محیطی، توزیع بروشورهای آموزشی،برگزاری کلاس های آموزشی در خانه های کودک و سراهای محلات 17 گانه، برگزاری مسابقه نقاشی در خانه های کودک با موضوع استفاده از کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی در سطح محلات منطقه برگزار می‌شود.

ایلنا: اداره آموزش های شهروندی منطقه21 از برگزاری برنامه های متنوع آموزشی به مناسبت روز بدون نایلکس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، منصور دویده رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه با اعلام این خبر گفت: بمنظور اصلاح رفتارهای اجتماعی شهروندان سطح منطقه با ارائه آموزش و الگوهای مناسب جهت جایگزینی کیسه‌های پاکتی و پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی که قابل بازیافت نیستند و به طبیعت آسیب های جدی وارد میکنند، این اداره با همکاری ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی سه گانه منطقه اقدام به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت روز بدون نایلکس و ترغیب شهروندان به استفاده از کیسه های جایگزین نایلکس و پلاستیکی خواهد کرد.

وی افزود: به مناسبت این روز برنامه‌های متنوعی از قبیل تبلیغات محیطی، توزیع بروشورهای آموزشی،برگزاری کلاس های آموزشی در خانه های کودک و سراهای محلات 17 گانه، برگزاری مسابقه نقاشی در خانه های کودک با موضوع استفاده از کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی در سطح محلات منطقه برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 21تصریح کرد: در همین راستا ویژه برنامه ای در تاریخ 17 تیرماه سال جاری در میدان اصلی تره بار تهرانسر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز