خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه و برنامه ریزی سازمان حمل ونقل و ترافیک خبر داد:

اختصاص ۸۳ میلیارد تومان برای توسعه سیستم‌های هوشمند در بودجه سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۸

توسعه سیستم‌های نظارت تصویری، توسعه سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز، توسعه دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و توسعه شبکه فیبر نوری از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریت ترافیک در سال جاری در دستور کار قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرکل توسعه و برنامه ریزی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در بودجه سال ۹۲ حوزه حمل و نقل و ترافیک، ۸۳ میلیارد تومان به توسعه سیستم‌های هوشمند اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، مسعود رنجبریان با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریت ترافیک، پس از توسعه حمل و نقل عمومی جزء اولویت‌های اصلی حوزه حمل و نقل در سال جاری است و سهم قابل توجهی از بودجه این بخش را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۸۳ میلیارد تومان بودجه برای هوشمند سازی مدیریت ترافیک در سال جاری در نظر گرفته شده است که در بخش‌های مختلف این بودجه به کارگیری خواهد شد.

رنجبریان ادامه داد: توسعه سیستم‌های نظارت تصویری، توسعه سیستم ثبت تخلفات عبور از چراغ قرمز، توسعه دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت و توسعه شبکه فیبر نوری از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریت ترافیک در سال جاری در دستور کار قرار گرفته‌اند.

مدیر کل توسعه و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تجهیز خروجی‌های محدوده طرح ترافیک به دوربین‌های ثبت تخلفات، توسعه سیستم بلیت الکترونیک و... از دیگر اقداماتی است که در راستای توسعه هوشمند سازی در دست اجرا قرار دارد گفت: مدیریت شهری به وسعت و با جمعیت تهران، بدون به کارگیری سیستم‌های هوشمند امکان پذیر نیست و از این رو مدیریت شهری طی سال‌های گذشته توسعه سیستم‌های هوشمند مدیریت ترافیک را جز اصلیترین اقدامات خود قرار داده و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز