خبرگزاری کار ایران

توسط احمد مسجدجامعی ارائه شد؛

پیشنهاد تاسیس موزه ایمنی در تهران

asdasd

متاسفانه با وجودی که آتش‌نشانان دائما در معرض خطر هستند از جایگاه ایثارگری و جانبازی برخوردار نیستند و باید برای آن‌ها اینجایگاه تعریف شود.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: در راستای تقدیر از آتش نشانان موزه ایمنی در شهر تهران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی امروز 11 مهرماه، شورای شهر پس از ارائه گزارش مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از فعالیت‌های این سازمان با بیان اینکه کسب رتبه چهارم در اطفاء حریق در دنیا توسط این سازمان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی ما تجربه و دانش لازم را دارد تصریح کرد: متاسفانه با وجودی که این افراد دائما در معرض خطر هستند از جایگاه ایثارگری و جانبازی برخوردار نیستند و باید برای آن‌ها اینجایگاه تعریف شود.

عضو شورای شهر تهران به تجربیات آتش نشانی تهران در زمان موشک باران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آتش نشانان می‌توانند از تجربیات آن زمانی برای شرایط بحرانی کنونی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت آتش نشانان در زمان جنگ قابل تقدیر است تاکید کرد: باید موزه ایمنی و آتش سلامت با توجه به تجربیات جنگ ساخته شود تا در آن تمامی تجربیات ثبت و به تصویر کشیده شود.

مسجد جامعی افزود: آتش نشانان در شرایط بحران طبیعی و غیر طبیعی باید آمادگی لازم را داشته باشند و برای رسیدن به این آمادگی باید بحث‌های فراوان شود اما در هر صورت تاکنون سازمان آتش نشانی ما از عملکرد مناسبی برخوردار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز