خبرگزاری کار ایران

معصومه ابتکار:

بازار تهران به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی در خطر است

asdasd

شهر تهران دارای معضلات بسیار زیادی است و تهدیدات فراوانی در بحث مواد شیمیایی خطرناک، انبارهای غیر استاندارد و عدم توجه به مسائل ایمنی مشاهده می‌شود.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل بی‌توجهی به موارد ایمنی در بازار تهران این بازار در تهدید جدی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در جلسه علنی امروز پس از ارائه گزارش مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از عملکرد و اقدامات صورت گرفته با بیان اینکه باید در بحث استانداردسازی، ایمنی به گونه‌ای حرکت کنیم که از حوادث ناگوار جلوگیری کنیم افزود: باید سطح سلامت افراد را در جامعه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بسیار توانمند شده است و باید از آن حمایت شود گفت: شهر تهران دارای معضلات بسیار زیادی است و تهدیدات فراوانی در بحث مواد شیمیایی خطرناک، انبارهای غیر استاندارد و عدم توجه به مسائل ایمنی مشاهده می‌شود به ویژه در برخی صنوف و بازار به دلیل عدم توجه به مسائل ایمنی و محیط زیست این تهدید‌ها بیشتر احساس می‌شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با شرایط اعلام شده سازمان آتش نشانی به حمایت بیشتری از سوی مدیریت شهری نیاز دارد تا بتواند استانداردهای خود را ارتقا دهد البته لوایحی برای این سازمان تهیه شده است که امیدواریم با ارسال سریع آن به شورا و تصویب آن‌ها کمک شایانی به این سازمان و نیروهای آن شود.

حسن بیادی که درجلسه امروز به دلیل غیبت چمران ریاست جلسه را بر عهده داشت نیز با تایید بر صحبت‌های ابتکار در بخش عملکرد مثبت سازمان آتش نشانی تصریح کرد: این سازمان در بحران اخیر تهران یعنی سیل درمترو به خوبی حضور یافت و با صد در صد توان خود عملکرد مثبتی داشت.

وی با بیان اینکه بهتر است سازمان آتش نشانی در زمان استخدام نیروهای خود به افراد ورزشکار و مدال آور در بخش ملی و حتی منطقه‌ای توجه بیشتری داشته باشد تصریح کرد: این سازمان می‌تواند از این افراد بیشتر در سازمان خود استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز