خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با ایلنا:

حریق در واحد مسكونی جان دو نفر را تهدید كرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۲

آتش نشانان با حضوردر محل یک ساختمان سه طبقه سه واحده را مشاهده می‌کنند كه در طبقه دوم آن یک واحد ۹۰ متری دچار حریق شده است بر اثر این حادثه فردی در طبقه سوم گرفتار شده است و از پنجره از مردم کمک می‌خواهد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی، گفت: حریق در یك واحد مسكونی واقع در فداییان اسلام جان دو مرد را تهدید كرد كه با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی این دو تن نجات یافتند.

سیدجلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه شب گذشته ساعت ۳۰ /۲۰ دقیقه آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در خیابان فداییان اسلام، خیابان غیوری، کوچه گودرزی اعلام شد، اظهار کرد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی و یک نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضوردر محل یک ساختمان سه طبقه سه واحده را مشاهده می‌کنند كه در طبقه دوم آن یک واحد ۹۰ متری دچار حریق شده است بر اثر این حادثه فردی در طبقه سوم گرفتار شده است و از پنجره از مردم کمک می‌خواهد.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه مالك خانه دچار حریق شده یک مرد ۵۵ ساله ای اسن كه در این حادثه از  در خانه‌اش از حال رفته بود، گفت: نیروهای آتش نشانی با ورود به این منزل این مرد را نجات داده و در کنار مهار آتش مرد ۴۵ ساله‌ای را که در طبقه بالایی گرفتار شده بود را با احتیاط کامل از محل حادثه دور می‌کند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه اتصال سیم برق سه راهی اعلام شده است افزود: آتش در ساعت ۵۵ /۲۱ دقیقه مهار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز