خبرگزاری کار ایران

با اجرا ی فاز دوم ساماندهی؛

تردد در شمال بزرگراه امام علی (ع) کانالیزه شد

کد خبر : ۸۶۵۳۰

با هدف اصلاح الگوی مصرف وکاهش دادن هزینه های اجرایی جمع آوری جداول محدوده به گونه ای انجام شد تا پس از اجرای طرح از همان جداول استفاده مجدد شود.

ایلنا: به منظور ساماندهی ترافیکی و ایجاد دسترسی شهروندان شمال تهران به بزرگراه های شریانی، فاز دوم اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) – خیابان صحرا اجرا شد.

به گزارش ایلنا، پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امتداد بزرگراه امام علی (ع) در شمال تهران توسط گذر کم عرض خیابان صحرای شرقی به بلوار اوشان متصل می شد که به علت تقاضای بالا ی سفر در این مسیر و ایجاد دسترسی شهروندان محله دارآباد و صحرای غربی و مجتمع المهدی (عج) به شرق منطقه و بزرگراه امام علی(ع)به ساماندهی واصلاح هندسی این تقاطع اقدام شد.

وی گفت: در فاز اول این طرح با تملک دو پلاک ثبتی در جنوب شرقی محل، عملیات اصلاح شیب و تعریض، اجرا و فاز دوم نیز با نقشه برداری دقیق محل به واسطه مسیل دارآباد انجام و طراحی مناسب و قابل پیاده سازی تهیه شد و در ادامه با طرحی متشکل از دور برگردان، میدانچه و لچکی های پیرامون آن در فضایی قریب به4 هزار متر مربع، عملیات خاک برداری وتخریب بتن و برچیدن جداول اجرایی شد.

به گفته این مقام مسئول با هدف اصلاح الگوی مصرف وکاهش دادن هزینه های اجرایی جمع آوری جداول محدوده به گونه ای انجام شد تا پس از اجرای طرح از همان جداول استفاده مجدد شود.

محمدیان تصریح کرد:با کانالیزه کردن جریان در انتهای بزرگراه امام علی (ع)، ایجاد دسترسی خیابان های صحرای غربی وشرقی به بزرگراه امام علی (ع) و خروج خیابان صحرای غربی از بن بست، ایمن سازی تردد و حذف تخلفات ترافیکی درانتهای بزرگراه امام علی (ع)، ایجاد معبر ایمن جهت تردد پیاده وسواره از مهمترین دستاورد های این پروژه محسوب می

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز