خبرگزاری کار ایران

شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۰

میانگین غلظت آلاینده‌ها در ایستگاه‌های دروس، ستاد بحران، شاد آباد، امام خمینی، پارک رازی، پارک شکوفه، پاسداران، شهرداری منطقه ۱۵، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بالاتر از حد مجاز است.

ایلنا: مدیرعامل شركت كنترل كیفیت هوای تهران، گفت:‌ شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است و در این شرایط نیز باقی می‌ماند.

یوسف رشیدی در گفت و گو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت تمامی آلاینده‌ها به غیر از آلاینده ازن نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

وی ادامه داد:‌ میانگین غلظت تمامی آلاینده‌ها به غیر از ایستگاه‌های دروس، ستاد بحران، شاد آباد، امام خمینی، پارک رازی، پارک شکوفه، پاسداران، شهرداری منطقه ۱۵، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز بوده است.

مدیرعامل شركت كنترل كیفیت هوای تهران، همچنین تصریح كرد:‌ شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

رشیدی گفت:‌ با توجه به پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پرتردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز