خبرگزاری کار ایران

در بازدید شهردار و مسئولان شهر شیراز از پروژه‌های منطقه ۲۲ عنوان شد؛

پروژه‌ای چون آبشار تهران، در شیراز اجرا شدنی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۴

منطقه ۲۲ تازه تاسیس و بر اساس اصول علمی و طرح تفصیلی شکل گرفته و از کل مساحت گسترده‌ای که دارد، تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد به بافت مسکونی‌اش اختصاص داده شده است

ایلنا: علیرضا پاک فطرت شهردار شهر شیراز در بازدید از پروژه‌های بزرگ منطقه ۲۲، تلاش مدیریت شهری را در احداث فضای سبز بسیار خوب بویژه در حاشیه معابر بزرگراهی ستود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، بازدید شهردار شهر شیراز و تنی چند از معاونان و شهرداران مناطق این شهر از منطقه ۲۲، درحالی صورت گرفت که شهردار منطقه، قائم مقام شهردار و برخی از مسئولان این منطقه نیز ایشان را همراهی می‌کردند.

پاک فطرت شهردار شیراز در بازدید خود از مجموعه آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس با قابل تقدیر برشمردن اقدامات شهرداری تهران در زمینه پرداختن به مسائلی چون زیباسازی، توسعه موزون شهر، برنامه‌های فرهنگی و... در جلب رضایتمندی شهروندان، گفت: «اخبار مدیریت شهری را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنیم و طبق برآورد‌هایمان منطقه ۲۲ در میان دیگر مناطق تهران در بحث مسائل زیست محیطی، گردشگری و توسعه موزون موفق‌تر عمل کرده است. این منطقه تازه تاسیس و بر اساس اصول علمی و طرح تفصیلی شکل گرفته و از کل مساحت گسترده‌ای که دارد، تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد به بافت مسکونی‌اش اختصاص داده شده است.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «پروژه‌های بزرگی که در این منطقه وجود دارد ما را واداشت با سفر به تهران از آن‌ها بازدید کنیم. دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران همچنین فضای سبز بویژه فضای سبز اطراف بزرگراه از جمله پروژه‌هایی هستند که بسیار قابل توجه‌اند. موقعیت جغرافیایی شیراز واستقرار آن در جایی که از ۲ سو به تپه‌ها و کوه‌ها مشرف می‌شود، قابلیت احداث بوستانی نظیر آبشار تهران را ممکن می‌سازد و بر آن هستیم که این اقدام را انجام دهیم. امروز آمده‌ایم که از تجربه مدیریت شهری و تجربه شهردار منطقه ۲۲ برای اجرای چنین پروژه‌هایی در شهرمان استفاده کنیم.»
در این بازدید، حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲، توضیحات کاملی را در خصوص پروژه‌های در حال اجرا در منطقه برای مهمانان ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز