خبرگزاری کار ایران

با اجرای عملیات مرمت و رسیدگی ویژه به فضای سبز؛

بوستان جنگلی "خرگوش دره" پوست انداخت

کد خبر : ۸۸۶۱۴

مرمت نزدیک به ۳۵ هزار متر مربع جوی و پشته در قطعات جنگل کاری بوستان جنگلی خرگوش دره به منظور فراهم کردن شرایط آبیاری مناسب قطعات در فصل گرما طی خرداد ماه از جمله اقداماتی بود که از سوی اداره فضای سبز صورت گرفت.

ایلنا: اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ با هدف حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در محدوده شمال غرب پایتخت و افزایش آن، در بوستان جنگلی خرگوش دره اقداماتی انجام داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، اجرای عملیات مرمت جوی‌ها و پشته‌های موجود و حذف کنده، سرگل، تنه جوش و پاجوش در عرصه این بوستان جنگلی گسترده از جمله اقدامات صورت گرفته است که در راستای نگهداری از فضای سبز موجود و فراهم کردن امکان رشد هر چه بهتر درختان این بوستان صورت گرفته است.

حسن قاسمیان سرپرست اداره فضای سبز منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: «مرمت نزدیک به ۳۵ هزار متر مربع جوی و پشته در قطعات جنگل کاری بوستان جنگلی خرگوش دره به منظور فراهم کردن شرایط آبیاری مناسب قطعات در فصل گرما طی خرداد ماه از جمله اقداماتی بود که از سوی اداره فضای سبز صورت گرفت. همچنین به منظور می‌سر کردن امکان رشد بهتر گیاهان و دفع آفات برای تقویت درختان، با حذف یک هزار متر مربع سر گل حدود، ۴ کنده و ۵۱۰ اصله تنه جوش و پاجوش اقداماتی در این زمینه صورت گرفت.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز