خبرگزاری کار ایران

احمد دنیامالی با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسه دیروز؛

گزارش شهرداری تهران برای منتخبان شورا ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۰۵

جبهه اصلاحات در حال بررسی کاندیدای موردنظر خود است و هنوز چیزی در این زمینه نهایی نشده است اما از محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌ها صحبت می‌شود.

ایلنا:  منتخب مردم در دور چهارم شوراها، گفت:‌ در سومین جلسه اعضای منتخب شورای شهر تهران، گزارش مبوسطی از وضعیت شهرداری تهران برای حاضران عنوان شد.

احمد دنیامالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسه روز گذشته(25 تیرماه) اعضای منتخب دور چهارم شورای شهر، اظهار کرد:‌ در این جلسه علاوه بر حضور شهردار معاونان وی نیز حضور داشتند و در مدت 2 ساعت به تشریح عملکرد شهرداری در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف پرداختند.

وی با اشاره به اینکه جلسه روز گذشته رسمی نبود و بیشتر برای تحکیم روابط آشنایی و حتی مهربانی میان اعضا و مدیریت شهری بود، تاکید کرد: من به مدت 5 سال معاون شهردار تهران بودم و از بیشتر جزئیات شهری مطلع هستم اما روز گذشته براساس گزارشی که در بخش‌های مختلف ارائه شد اعضای منتخب نسبت به وضعیت شهرداری مطلع شدند.

منتخب مردم در دور چهارم شورا با بیان اینکه در این جلسه صمیمی مباحث مختلفی در زمینه‌های شهری مطرح شد، ادامه داد: درباره تمامی مسائل شهری و آینده شهر تهران گفتگو شد و به تنها چیزی که پرداخته نشد، انتخاب شهردار آینده بود. البته در این جلسه نه تنها اعضا ورودی به این موضوع نداشتند بلکه آقای قالیباف نیز تمایلی نداشت که در این فضا مساله‌ای درباره شهردار آینده مطرح شود.

دنیامالی با اشاره به اینکه قطعا پروسه انتخاب شهردار آینده تهران در زمان قانونی خود طی خواهد شد، تصریح کرد: جبهه اصلاحات در حال بررسی کاندیدای مورد نظر خود است و هنوز چیزی در این زمینه نهایی نشده است اما از محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌ها صحبت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز