خبرگزاری کار ایران

مازیار حسینی:

عملیات عمرانی تراز صفر بزرگراه صدر تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۷

با تکمیل دهانه‌های عرشه پل اصلی، به زودی کل بخش‌های باقیمانده از این عملیات به سرانجام رسیده و ادامه عملیات عمرانی بر فراز ۱۵ متری از سطح زمین و روی پل طبقاتی دنبال خواهد شد.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران وعده داد که تا یک ماه آینده به تدریج کل عملیات عمرانی تراز صفر بزرگراه صدر به پایان رسیده و از این پس تنها عملیات نهایی آماده سازی پل اصلی این بزرگراه طبقاتی تک پایه دنبال شود.

به گزارش ایلنا، مازیار حسینی با اشاره به آغاز گام نهایی عملیات نصب آخرین دهانه پل در عرشه اصلی بزرگراه طبقاتی صدر، اظهار کرد: به این ترتیب ماموریت پیش بینی شده برای دو جرثقیل غول پیکر دروازه‌ای بخش غربی به اتمام رسیده و این سازه‌های غول پیکر، کارگاه عمرانی پروژه صدر را ترک می‌کنند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که عملیات اجرایی نصب دهانه آخر که هم اکنون در حال اجرا است، با موفقیت به انجام رسیده و تا هفته آینده با نصب دهانه یکصد و دوازدهم پل، ماموریت دو دستگاه جرثقیل دروازه‌ای بخش شرقی پروژه نیز به پایان برسد.

حسینی یادآور شد: عملیات دمونتاژ جرثقیل‌ها خود یک فرایند فنی است که باید با دقت و به درستی به انجام رسد، نصب دهانه آخر نیز به لحاظ محدودیت‌های اجرایی و نکات فنی مبتلابه آن، به نوعی سخت‌ترین عملیات نصب دهانه به حساب آمده که به طور قطع همکاران اجرایی ما با تسلط و به طور دقیق انشاءالله آن را به انجام خواهند رساند.

وی با بیان اینکه انجام عملیات عمرانی و جمع آوری کارگاه‌های بزرگراه صدر موجود از چند ماه قبل آغاز و به مرور زمان با پیشرفت عملیات نصب عرشه انجام شده است، افزود: با تکمیل دهانه‌های عرشه پل اصلی، به زودی کل بخش‌های باقیمانده از این عملیات به سرانجام رسیده و ادامه عملیات عمرانی بر فراز ۱۵ متری از سطح زمین و روی پل طبقاتی دنبال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز