خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت مناطق براساس طرح جامع است

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۲

ساخت و ساز در شهر تهران در سال ۹۱ همانند سال ۹۰ بوده است و رشد ویژه‌ای نکرده است/ در مجموع اجرای طرح تفضیلی در سال اول توسط مجموعه همکاران اجرایی، شهروندان و همکاران ستادی و نظارتی مجموعه شهرداری تهران با توفیق نسبی مثبت ارزیابی می‌شود.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهر تهران، گفت: اگر ظرفیت جمعیت‌پذیری افزایش یافته است براساس طرح جامع بوده است و ارتباطی به طرح تفصیلی ندارد.

علرضا جاوید در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران مبنی بر افزایش جمعیت برخی از مناطق شهر تهران همزمان با اجرای طرح تفصیلی، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری و طرح جامع به ظرفیت جمعیت‌پذیری شهر تهران ۲۰ درصد افزوده شده است.

وی ادامه داد: اینکه ظرفیت جمعیت‌پذیری افزایش یافته است براساس طرح جامع بوده است و ارتباطی به طرح تفصیلی ندارد.

معاون شهرسازی و مهماری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه مبنای افزایش جمیعت از طرح جامع بوده که فرایند قانونی آن در قالب مصوبات قانونی شورای شهرسازی و معماری طی شده است، تصریح کرد: طرح تفصیلی از زمان آغازش تاکنون براساس مصوبه شورای عالی عمل كرده و تغییری در آن لحاظ نشده است.

جاوید در پاسخ به برخی از انتقادات اعضای شورای شهر مبنی بر تغییر طرح تفصیلی مصوب شورا، پاسخ صریحی نداد و گفت: من در جریان این مساله نیستم اما باید ببینم منظور اعضای از بیان آنچه بوده است.

وی درباره درصد اجرای طرح تفصیلی براساس برنامه تعیین شده نیز، افزود: در مجموع اجرای طرح تفضیلی در سال اول توسط مجموعه همکاران اجرایی، شهروندان و همکاران ستادی و نظارتی مجموعه شهرداری تهران با توفیق نسبی؛ مثبت ارزیابی می‌شود.

معاون شهردار تهران درباره افزایش ساخت‌ وساز در شهر تهران با اجرایی شدن طرح تفصیلی، اظهار کرد: اگر تذکری توسط اعضای شورای به نحوه اجرای طرح داده شود، شهرداری تهران نیز پاسخ لازم را داده است البته باید به صورت مصداقی این موارد عنوان شود.

جاوید گفت: ساخت و ساز در شهر تهران در سال ۹۱ همانند سال ۹۰ بوده است و رشد ویژه‌ای نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز