خبرگزاری کار ایران

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طرح تفصیلی در شهرری بدون هیچ مشکل در حال اجراست

asdasd

طبق آخرین ابلاغ قانونی در حوزه شهرسازی توسط مرجع قانونی مربوطه، شهرری به عنوان یکی از مناطق شهری تهران و در قالب محدوده تهران است و اگر در آینده شرایط دیگری برای ری رقم بخورد آن زمان تصمیم گیری می‌کنیم.

ایلنا:‌معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: هم‌اکنون آخرین ابلاغ قانونی در شهرسازی ملاک عمل ما در حوزه شهرسازی و معماری است و طرح تفصیلی و جامع در شهر ری در حال ابلاغ است و مشکلی نیز در این زمینه نداریم.

علیرضا جاوید در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره جدایی ری از تهران، اظهار کرد: ‌ بر اساس مصوبه آذرماه سال ۸۶ شورای عالی شهرسازی و معماری و امضای آن توسط وزیر راه و شهرسازی و ارسال ابلاغیه قانون آن توسط دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری به شهرداری تهران در فروردین ماه سال ۸۷، شهر ری جز محدوده شهر تهران قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: ‌شهرری به صورت یکپارچه در قالب ۲۲ منطقه شهر تهران است و ضوابط طرح‌های جامع و تفصیلی در مورد آن نوشته تصویب و ابلاغ شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در باره جدایی شهرری بر اساس قانون ۲۶ سال گذشته، تاکید کرد: در مباحث حقوقی اظهار نظر نمی‌کنم.

جاوید در پاسخ به اینکه درصورت این جدایی اجرای طرح تفصیلی در شهرری چه می‌شود، گفت: ‌ طبق آخرین ابلاغ قانونی در حوزه شهرسازی توسط مرجع قانونی مربوطه، شهرری به عنوان یکی از مناطق شهری تهران و در قالب محدوده تهران است و اگر در آینده شرایط دیگری برای ری رقم بخورد آن زمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جدایی صورت نگیرد، افزود: هم‌اکنون آخرین ابلاغ قانونی در شهرسازی ملاک عمل ما در حوزه شهرسازی و معماری است و طرح تفصیلی و جامع در شهر ری در حال ابلاغ است و مشکلی نیز در این زمینه نداریم و اگر هم مشکل ساز شد در آن زمان حل و فصل می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز