خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مترو تهران:

توسعه و پیشرفت مترو تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۷۱

اگر کمک ویژه‌ای به این پروژه شود پیش‌بینی می‌کنیم کمتر از ۵ ماه بتوانیم خط مترو تهران پرند را به بهره‌برداری برسانیم.

ایلنا: مدیرعامل مترو تهران گفت: توسعه و پیشرفت مترو تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است.

به گزارش ایلنا، "هابیل درویشی" در حاشیه بازدید صبح امروز رئیس جمهور و هیات همراه از روند عملیات اجرایی خط مترو تهران پرند گفت: حضور رئیس جمهور محترم در ساعات پایانی خدمتشان در مسند ریاست جمهوری در خط مترو تهران پرند، بیانگر اهمیت این پروژه است.

وی با تاکید بر اینکه مترو تهران نیازمند نگاه مثبت دولت است افزود: انشاء‌الله دولت جدید نیز حمایت و توجه ویژه‌ای به پروژه خط مترو تهران پرند داشته باشد.

درویشی تاخیر در اتمام این خط را ناشی از عدم تامین اعتبار به موقع پروژه دانست و افزود: اگر این اتفاق می‌افتاد خط مترو تهران پرند در ۶ ماهه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسید.

مدیرعامل راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) بیان داشت: اگر کمک ویژه‌ای به این پروژه شود پیش‌بینی می‌کنیم کمتر از ۵ ماه بتوانیم خط مترو تهران پرند را به بهره‌برداری برسانیم.

پروژه خط مترو تهران پرند با ۵۱کیلومتر طول دارای شش ایستگاه شهر آفتاب (نمایشگاه بین‌المللی)، واوان، دو ایستگاه در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و دو ایستگاه در شهر جدید پرند است.

این پروژه از ایستگاه شاهد به موازات بلوار بهشت زهرا (س) به شکل تونل به طول تقریبی حدود ۶ کیلومتر آغاز و پس از عبور از زیر قسمت غرب آزاد راه قم به موازات آن و به سمت جنوب حرکت می‌کند و پس از عبور از تقاطع کهریزک به سطح زمین می‌آید سپس به سمت جنوب ادامه می‌یابد و در تقاطع بلوار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به طول حدود ۳۲ کیلومتر به سمت آن فرودگاه ادامه مسیر می‌دهد و در ادامه نیز با طول حدود ۱۹ کیلومتر به سمت پرند امتداد می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز