خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح گوهر رحمت در منطقه ۱۳

کد خبر : ۹۶۰۹۶

از این طریق علاوه بر رصد وضعیت دختران در زمینه آداب و مهارت‌های زندگی در سطح محلات اطلاعات شرکت کنندگان کارگاه‌ها در سامانه اطلاعاتی جامع اداره کل ثبت و کتابچه آموزشی از محتوای دروس ارائه شده تهیه و تدوین می‌شود.

ایلنا:‌ طرح گوهر رحمت در قالب برگزاری «کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج» ویژه دختران ۲۸-۱۸ سال در مجموعه شهربانو منطقه ۱۳ و سراهای محلات در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، عباس رزاقی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۳ هدف از اجرای این طرح را آموزش و توانمندسازی دختران در زمینه مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج اعلام کرد و افزود: این کارگاه‌ها با عناوین «آموزش‌های مهارتهای زندگی برپایه آموزه‌های دینی»، «مهارتهای فردی»، «مهارتهای ارتباطی بین فردی و اجتماعی»، «سلامت و بهداشت جسمی و جنسی» در مجموعه شهربانو جنب بوستان پیروزی، سرا ی محله شورا، سرای محله حافظیه، سرای محله آشتیانی، دفتر خدمات الکترونیک واقع در ۲۷ متری اشراق در حال برگزاری است.

به گفته وی از این طریق علاوه بر رصد وضعیت دختران در زمینه آداب و مهارت‌های زندگی در سطح محلات اطلاعات شرکت کنندگان کارگاه‌ها در سامانه اطلاعاتی جامع اداره کل ثبت و کتابچه آموزشی از محتوای دروس ارائه شده تهیه و تدوین می‌شود.

رزاقی خاطر نشان کرد: این کارگاه‌های آموزشی هم اکنون در محلات اشراقی، آشتیانی، شورا، حافظیه در حال برگزاری است و تا اوایل شهریور ماه ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز