خبرگزاری کار ایران

تندگویان در گفتگو با ایلنا:

مسجدجامعی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای شهرداری را معرفی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۰

عارف هنوز برای شهرداری تهران اعلام آمادگی نکرده است/ کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای دور بعد شهرداری تهران جدی است.

ایلنا: منتخب مردم در دور چهارم شورای شهر تهران، گفت: ‌اصلاح طلبان کاندیداهایی برای شهرداری دارند که توسط احمد مسجدجامعی اعلام می‌شوند.

"محمدمهدی تندگویان" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره نتیجه تخستین کار گروه انتخاب شاخص‌های شهردار که روز گذشته(22 مرداد) برگزار شد، با بیان اینکه این جلسه نتیجه‌ای دربرنداشت، اعلام کرد: ‌تلاش شده است در تعیین شاخص به جناح‌های سیاسی توجه نشود و به دنبال شاخص‌های عمومی انتخاب افراد به عنوان شهردار هستیم.

وی با اشاره به اینکه این کار موجب شکل دادن به انتخاب شهردار می‌شود اما در انتخاب شهردار آینده تاثیر واقعی ندارد، تصریح کرد: ‌قطعا در انتخاب شهردار آینده افراد می‌توانند براساس نظرات خود فرد موردنظر خود را انتخاب کنند.

منتخب مردم در دور چهارم شورای شهر تهران، با اشاره به دیدارهای منتخبین شورا با برخی از نامزدهای شهرداری تهران، افزود: این حق اعضاست که در دیدارهای مختلف؛ نسبت به تخصص و تعهد نامزد‌ها آگاهی یابند و اگر دیداری صورت می‌گیرد لابی‌گری نامزدهای شهردار آینده نیست.

تندگویان با اشاره به اینکه کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای دور بعد شهرداری تهران جدی است، گفت: ‌اصلاح‌طلبان نیز کاندیداهایی برای شهرداری دارند که توسط احمد مسجدجامعی اعلام می‌شود.

وی گفت: ‌هر فردی می‌تواند براساس توانمندی‌های خود برای شهرداری تهران کاندیدا شود. چندین فرد به عنوان نامزد اصلاح‌طلب اعلام آمادگی کرده‌اند که سوابق آن‌ها درحال بررسی است اما در این بین محمدرضا عارف وجود ندارد.

تندگویان با بیان اینکه عارف هنوز اعلام آمادگی نکرده است و این مورد شایعه‌ای بیش نیست، تاکید کرد: قطعا اگر عارف در زمان موجود اعلام آمادگی نکند ما ناچار خواهیم بود افراد دیگری را به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان معرفی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز