خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ریزش داربست‌ خیابان ملاصدار را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۵۷

آتش نشانان با ورود به محل مشاهده می‌کنند که یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت تخریب شده و تمام داربست‌های آن ساختمان به خیابان ملاصدرا ریخته شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، اظهار کرد: یک ساختمان ۷ طبقه در خیابان ملاصدرا ریزش کرد و موجب شد داربست‌های این ساختمان سطح را مسدود کند.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،‌ از وقوع حادثه ریزش داربست‌های یک ساختمان ۷ طبقه واقع در خیابان ملاصدرا خبر داد و گفت:‌ این حادثه در ساعت  ۹ و ۳۶ دقیقه صبح امروز رخ داد و پس از اطلاع‌رسانی به سامانه  ۱۲۵، بلافاصله ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان با ورود به محل مشاهده می‌کنند که یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت تخریب شده و تمام داربست‌های آن ساختمان به خیابان ملاصدرا ریخته شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: این کار موجب مسدود شدن خیابان شده بود. آتش تشانان مشغول عملیات می‌شوند و با ایمن‌سازی محل، نسبت به جمع آوری داربست‌ها اقدام می‌کنند.

ملکی با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ خودرویی صدمه ندید، گفت:‌ تنها یک کارگر که در محل حادثه حضور داشت و مصدوم شد کسی در این حادثه مصدوم نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز