خبرگزاری کار ایران

وحید نوروزی در گفت و گو با ایلنا:‌

زمان ثبت‌نام آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ اعلام شد

asdasd

لایحه آرم ترافیك سال ۹۲ تهیه شده است و بزودی برای شورای شهر تهران ارسال می شود /تمام تلاش شهرداری تهران بر این است كه تا پایان سال جاری تمام مراحل ثبت نام و توزیع برچسب آرم ترافیك سال آینده انجام شود.

ایلنا: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:‌ زمان ثبت نام اینترنتی متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۲ نیمه اول آبان تعیین شده است.

وحید نوروزی در گفت و گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود:‌ ثبت‌نام آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ نیز همانند سال گذشته اینترنتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینكه ثبت‌نام آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود، تصریح كرد:  سهمیه آرم ترافیك سال آینده نیز بدون تغییر یعنی ۹۸ هزار و ۲۰۰ فقره است.

معاون اجرایی شهرداری تهران تاكید كرد:  لایحه آرم ترافیك سال ۹۲ تهیه شده است و بزودی برای شورای شهر تهران ارسال می شود. البته در سال آینده نیز آرم ترافیك به صورت روزانه و هفتگی نیز خواهد بود.

به گفته نوروزی تمام تلاش شهرداری تهران بر این است كه تا پایان سال جاری تمام مراحل ثبت نام و توزیع برچسب آرم صورت گیرد.

وی درباره افزایش یافتن میزان نرخ آرم طرح ترافیك۹۲ گفت: در این باره بعدا اطلاع رسانی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز