خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم تهران در دور چهارم شورا‌ها در گفت و گو با ایلنا:

انتخاب رئیس شورا و شهردار به رایزنی‌های لحظه آخر بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۳

آقای مسجد جامعی از مقبولیت خوبی میان اعضای شورای شهر برخوردارند و دارای پایگاه خاصی هستند باید دید در روزهای آخر رایزنی‌ها به چه صورت خواهد بود.

ایلنا: منتخب مردم در دور چهارم شورا‌ی شهر تهران، گفت:‌ در انتخاب رئیس شورا و شهردار آینده رایزنی‌های روز آخر همه چیز را تعیین می‌كند.

"مسعود سلطانی‌فر" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس شورا و شهردار آینده فردی اصلاح‌طلب خواهد بود، اظهار کرد: هر کدام از اعضای شورای شهر تلاش می‌کنند در انتخاب رئیس شورا و شهردار آینده فردی باشد که به نقطه‌نظرات آنها نزدیکتر است. البته رایزنی‌های روز آخر و حساس شورای شهر در این زمینه بی‌تاثیر نیست.

وی درباره وضعیت مهدی چمران با توجه به ارائه CD به مجلس و تاثیر این رفتار بر عدم اعتماد مجلسیان به محمدعلی نجفی، تصریح کرد: در تعیین ریاست شورا مسائل مختلفی مهمی مطرح است طبیعتاً هر کدام از اعضای دور چهارم براساس مصالح و مسائل مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند.

منتخب مردم در دور چهارم شوراها درباره وضعیت احمد مسجدجامعی برای تکیه بر صندلی ریاست شوراها، اظهار کرد: آقای مسجد جامعی از مقبولیت خوبی میان اعضای شورای شهر برخوردارند و دارای پایگاه خاصی هستند باید دید در روزهای آخر رایزنی‌ها به چه صورت خواهد بود اگرچه مهدی چمران نیز در میان سایر اعضا از مقبولیت و پایگاه خاصی برخوردار است.

سلطانی‌فر درباره اینکه آیا احتمال دارد اعضای اصلاح‌طلب براساس رایزنی‌های روز آخر به مهدی چمران به عنوان ریاست شورا رای بدهند گفت: با دوستان صحبت نکردم و نمی‌دانم نظر آنها چیست این اعضای شورا هستند که به در این باره به صورت جمعی تصمیم‌گیری می‌کنند اگرچه انتخاب ریاست شورا و شهردار آینده به رایزنی‌های روز آخر بستگی دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز