خبرگزاری کار ایران

مظفر اعلام کرد:

جابه جایی ۵ / ۴ میلیون نفر در روز با تاکسی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۹

۶ هزار تاکسی شهر تهران نیز به عنوان سرویس مدرسه به دانش آموزان خدمات رسانی خواهند کرد که تمامی این خودرو‌ها دارای برگه معاینه فنی هستند.

ایلنا: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تاکسی‌ها روزانه ۵ / ۴ میلیون مسافر را در شهر جابه جا می‌کنند، گفت: ناوگان تاکسیرانی برای خدمات رسانی در مهرماه در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش ایلنا، میثم مظفر با بیان این مطلب اظهار کرد: روزانه ۵ / ۴ میلیون نفر توسط ۸۰ هزار تاکسی در پایتخت جابه جا می‌شوند که در مهرماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی بر تعداد مسافران افزوده خواهد شد، از این رو برنامه ریزی‌های دقیقی صورت گرفته تا بتوانیم با تمام ظرفیت و توان نسبت به خدمات رسانی و جابه جایی شهروندان در پایتخت اقدام کنیم.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از تاکسی‌ها در مهرماه در مراکز پرتردد مستقر خواهند شد و همچنین تقویت ناوگان در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران با تاکید براینکه و ناوگان تاکسیانی در آماده باش کامل قرار دارد گفت: واحد‌های گشت با ۷۰ دستگاه خودرو درمهرماه از ۵ / ۶ صبح بر عملکرد تاکسی‌ها در شهر نظارت خواهند کرد تا شاهد بروز تخلفات و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی تصریح کرد: ۶ هزار تاکسی شهر تهران نیز به عنوان سرویس مدرسه به دانش آموزان خدمات رسانی خواهند کرد که تمامی این خودرو‌ها دارای برگه معاینه فنی هستند.

مظفر با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی والدین از سرویس‌های غیر مجاز برای جابه جایی فرزندانشان استفاده می‌کنند گفت: توصیه می‌شود برای حفظ ایمنی و سلامتی دانش آموزان از سرویس مدارس مجاز استفاده شود، چرا که رانندگان سرویس مدارس به صورت ویژه تحت آموزش قرار گرفته‌اند تا ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات در حین رانندگی، رفتار و برخورد مناسب با دانش آموزان داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز