خبرگزاری کار ایران

محمدمهدی تندگویان در گفت و گو با ایلنا عنوان كرد؛

آغاز بررسی برنامه‌های كاندیداهای اصلاح‌طلب شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۲۹

گزینه اصلاح طلبان برای ریاست شورای شهر تهران احمدمسجد جامعی است و از وی حمایت می‌شود / كاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران توسط احمدمسجدجامعی پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

ایلنا:منتخب مردم تهران در دور چهارم شورای شهر تهران، گفت: منتخبین اصلاح طلب شورای شهر تهران در دور چهارم از عصر امروز بررسی برنامه‌های ارائه شده توسط كاندیداهای اصلاح طلب را آغاز می‌كنند.

"محمد مهدی تندگویان" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینكه عصر امروز كاندیداهای اصلاح‌طلب شهرداری تهران در میان منتخین دور چهارم برنامه خود را ارائه می‌دهند، افزود: معصومه ابتكار، اصغر نصیری و محسن مهرعلیزاده سه كاندیدی هستند كه برنامه‌های مدون خود را برای اعضای اصلاح طلب دور چهارم ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینكه سه گزینه دیگر محسن هاشمی، صفدر حسینی و مصطفی سلیمی دیگر كاندیداهایی هستند كه تا پایان این هفته برنامه‌هایشان را ارائه می‌دهند، تصریح كرد: خروجی برگزاری این جلسات ارائه یك كاندیدا از سوی اعضای اصلاح طلب به شورای شهر تهران است.

منتخب مردم تهران در دور چهارم شورای شهر تهران، با بیان اینكه این سیاستی بود كه آقای روحانی برای ارائه كابینه خود به مجلس در پیش گرفت، گفت: ما نیز در راستای با سیاست اعمال شده دولت به دنبال آن هستیم كه شهردار آینده سریعا انتخاب شود.

تندگویان با اشاره به اینكه اصولگرایان نیز مشابه این جلسات را برگزار می‌کنند، همچنین خاطرنشان كرد: اعضای دور چهارم تعاملات خود را دارند و مطمئن هستیم كه این دوره شورای شهر تهران یكی از موفق‌ترین دورها خواهد بود چراكه ما در تمامی موارد با یكدیگر فارغ از جناح سیاسی هم نظر هستیم و آنچه در دور اول برای شوراها رقم خورد در این دوره تكرار نخواهد شد.

وی با بیان اینكه به طور جدی به مبحث انتخاب رئیس شورای شهر تهران وارد نشده‌ایم، ادامه داد:‌ گزینه اصلاح طلبان برای ریاست شورای شهر تهران احمدمسجد جامعی است و از وی حمایت می‌شود.

تندگویان با اشاره به اینكه كاندیداتوری محمدرضا عارف برای شهرداری تهران در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بود، تاكید كرد: كاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان توسط احمدمسجدجامعی پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز