خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی نجفی؛

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۲

محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی حکمی، سمیع اله حسینی مکارم را به عنوان معاون توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی حکمی، سمیع اله حسینی مکارم را به عنوان معاون توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد.

در حکم رییس سازمان میراث فرهنگی به حسینی مکارم آمده است:

"نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منصوب می شوید.

طراحی ساختار سازمان با رویکرد تحقق سازمانی بهره ور، منعطف، چابک و کوچک، اصلاح ساختار بودجه سازمان و ادارات کل استانها، طراحی و اجرای نظام جامع آموزشی برای کارکنان، مهندسی مجدد فرآیند ارایه خدمات، نظارت و اعمال مدیریت برکلیه امور مالی و محاسباتی، ارتقای بهره وری، کاهش تصدی ها، تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و با توجه به راهبردهای سازمان، بسط دولت الکترونیک، اصلاح نظام پرداخت ها و تامین امنیت شغلی برای کارکنان، ساماندهی نیروی انسانی و بهبود رفاه کارکنان و تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران و تعامل با سایر حوزه ها در راستای سیاست های تعیین شده برای اعتلای سازمان از همه ظرفیت ها بهره کافی برده شود.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

از سوابق حسینی مکارم می توان به قائم مقامی سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، معاون برنامه ریزی پست بانک ایران، مشاور وزیر و مدیرکل بودجه و تسهیلات وزارت آموزش پرورش، معاون ادااری و مالی آموزش و پرورش استان تهران اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز