خبرگزاری کار ایران

۱۳ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۹

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین طی ۳ روز گذشته موفق شدند ۱۳ شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

ایلنا- قزوین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۱۳ متخلف شکار در استان قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی آقا فرهادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در۷۲ ساعت گذشته ماموان یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و واحد‌های رازمیان، آوج، تاکستان، طارم سفلی و آبیک در حین گشت و کنترل و اجرای مقررات شکار و صید در زیستگاه‌های حیات وحش استان موفق به دستگیری ۱۳ متخلف شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به تحویل متخلفین به مراجع قضایی تصریح کرد: از متخلفین لاشه ۱۲ قطعه کبک وحشی، ۲ بهله عقاب زنده و یک قطعه مرغ مینا کشف و ضبط شده است.

وی سلاح‌های ضبط شده از این متخلفین را ۱۲ قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی مقادیری لوازم شکار و صید عنوان کرد و افزود: ۲ قبضه از سلاح‌های کشف شده قاچاق می‌باشد.

فرهادی ضمن اشاره به برنامه ریزی‌های خوب صورت گرفته و افزایش تعداد گشت و کنترل در زیستگاه‌های طبیعی و مناطق حفاظت شده استان به متخلفین هشدار داد: به شدت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست هوشیارانه زیستگاه‌های حیات وحش را تحت نظارت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز