خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا:

نهادهای بین المللی برای حل معضل لکه های نفتی خزر قانون وضع کنند

کشورها می‏توانند برای حل معضلات محیط زیست به ویژه معضل لکه های نفتی قوانینی وضع کنند و آن را اجرایی کنند و در این رابطه هم باید اجماع جهانی صورت گیرد.

ایلنا: سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای بین المللی برای حل معضل لکه های نفتی دریای خزر که منشاء آن آذربایجان است قوانین قابل اجرا وضع کنند.

موید حسینی صدر سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: موضوع لکه های نفتی در دریای خزر که منشاء آن آذربایجان است باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و نهادهای بین المللی باید در شناسایی عوامل لکه های نفتی مشارکت کنند.

وی اظهار داشت: کشورها می‏توانند برای حل معضلات محیط زیست به ویژه معضل لکه های نفتی قوانینی وضع کنند و آن را اجرایی کنند و در این رابطه هم باید اجماع جهانی صورت گیرد.

وی افزود: فراکسیون محیط زیست پیشنهاد ویژه ای برای اجلاس غیرمتعهدها ندارد چرا که در این اجلاس مسائل سیاسی غالب است و موضوعات کلان سیاسی بیشتر وقت اجلاس را به خود اختصاص می دهد.

نماینده خوی و چایپاره ادامه داد: لازم است برای احیاء دریاچه ارومیه اجماع جهانی صورت گیرد و فراکسیون محیط زیست به زودی بازدیدی از دریاچه ارومیه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پس از بازدید از دریاچه ارومیه بازدیدی از مناطق زلزله زده نیز خواهیم داشت و مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و مشکلات مدیریتی که ممکن است به دلیل زلزله به وجود آمده باشد را به مسئولان اجرایی متذکر خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز