خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع امور صنفی شهرستان کرج به ایلنا خبرداد:

گرانفروشی در رستوران های جاده چالوس پیگیری می‌شود

اکثر این رستوران‌ها به دلیل دریافت جواز از اداره گردشگری، مشمول معافیت ۵۰ درصدی مالیات و برق هستند اما علی رغم این معافیت‌ها به جای ارزانفروشی حتی بیشتر از قیمت رستوران‌های داخل شهر به مشتریان سرویس می‌دهند.

ایلنا: برای مبارزه با گرانفروشیهای رستورانهای جاده چالوس مقرر شده تا با حضورمدیران اصناف، گردشگری و بخشداری آسارا جلسه‌ای برگزار شود تا به این مشکل رسیدگی شود.

رییس مجمع امور صنفی شهرستان کرج در گفت‌و‌گو با ایلنا ضمن انتقاد از گرانی‌های مشهود رستورانهای جاده چالوس گفت: رستوران‌های جاده چالوس بیشتر از نرخ نامه‌های مصوب اصناف به مشتریان سرویس می‌دهند و گرانفروشی می‌کنند به طوری که میانگین قیمتی غذاهای سرو شده در برخی از رستوران‌ها برای هر نفر حداقل ۵۰هزار تومان است.

حمید کریمی تصریح کرد: اکثر این رستوران‌ها به دلیل دریافت جواز از اداره گردشگری، مشمول معافیت ۵۰ درصدی مالیات و برق هستند اما علی رغم این معافیت‌ها به جای ارزانفروشی حتی بیشتر از قیمت رستوران‌های داخل شهر به مشتریان سرویس می‌دهند.

وی گفت: برای مبارزه با گرانفروشی‌های رستوران‌های جاده چالوس مقرر شده تا با حضورمدیران اصناف، گردشگری و بخشداری آسارا جلسه‌ای برگزار شود تا به این مشکل رسیدگی شود.

به گفته کریمی طی روزهای اخیر جلسات متعددی با حضورمدیران اصناف و فرماندار کرج در شورای تامین شهربرای رسیدگی به این مشکل برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز