خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حادثه آتش سوزی روستای سرآقاسید سه نفر مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۵۰

۲۸ دستگاه چادر اقلیمی، ۲۲۰ تخته ژتو، ۲۰ شعله والور، ۵۰ ست غذایی یک‌ماهه، ۱۲۰ کیلوگرم نایلون، ۷۰۰ بسته بیسکوییت، ۱۰۲۴ عدد آب‌میوه، ۱۴۰ قوطی مواد غذایی کنسرو شده، ۱۰۰۰ قرص نان و ۳۰۰ بطری آب توزیع شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در حادثه آتش‌سوزی روستای سر‌آقا سید واقع در استان چهارمحال و بختیاری دو زن و یک مرد بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با اخرین وضعیت امداد رسانی به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی روستای سرآقاسید واقع در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در پی این آتش سوزی ۱۰۸ نفر حادثه دیدند که از این میان ۳ نفر مصدوم شدند که دو نفر این مصدومان به صورت سرپایی درمان شده‌اند و یک نفر به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی ادامه داد: علت اصلی مصدومیت این سه نفر اسنتنشاق گاز منواکسید کربن بوده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به نیروهای امدادی به مناطق آسیب‌دیده، خاطرنشان کرد: ۴۰ نیروی امدادی در قالب ۶ تیم امدادی به همراه دو فروند بالگرد به این مناطق جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی از زمان حادثه تاکنون اعزام شده‌اند.

درخشان با بیان اینکه در بین حادثه دیدگان آتش‌سوزی اقلام امدادی توزیع شده است، افزود: ۲۸ دستگاه چادر اقلیمی، ۲۲۰ تخته ژتو، ۲۰ شعله والور، ۵۰ ست غذایی یک‌ماهه، ۱۲۰ کیلوگرم نایلون، ۷۰۰ بسته بیسکوییت، ۱۰۲۴ عدد آب‌میوه، ۱۴۰ قوطی مواد غذایی کنسرو شده، ۱۰۰۰ قرص نان و ۳۰۰ بطری آب توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز