خبرگزاری کار ایران

فرصتی دیگر برای تبدیل فیش عمره بانک ملی

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۹۹

اقدام نکردن افراد به هر دلیل در مهلت تعیین شده برای تبدیل قبوض خود به ثبت نام جدید، به منزله انصراف از تشرف بوده و این اشخاص صرفاً می‌توانند نسبت به اخذ اصل مبلغ ودیعه گذاری و منافع حاصله از بانک اقدام کنند.

ایلنا: سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از دارندگان فیش عمره بانک ملی خواست تا اقدام به تبدیل این فیش‌ها به قبوض ثبت نامی جدید با قابلیت تشرف در عمره آتی کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، پیرو اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های مکرر سازمان در خصوص لزوم تشرف دارندگان این گونه قبوض به عمره یا اعلام انصراف و علیرغم آنکه آخرین فرصت تشرف آن‌ها گذشته است، بدنبال هماهنگی و تعامل این سازمان با بانک ملی ایران دارندگان قبوض قدیمی ودیعه گذاری عمره این بانک مربوط به سنوات ۱۳۶۳، ۱۳۶۷، ۱۳۸۲ تا ۱/۵/۱۳۸۶ باید برای تعیین تکلیف وضعیت ودیعه گذاری خود (تبدیل سند یا انصراف) به شعب بانک ملی مراجعه کنند.

این افراد برای انجام این امر می‌توانند از هفتم بهمن ماه امسال تا پایان وقت اداری هفتم اردیبهشت ماه سال آینده با در دست داشتن اصل و کپی از قبض ثبت نامی خود و خانواده تحت تکفل (در صورت داشتن قبض) به همراه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به ارایه درخواست و مدارک یادشده جهت تبدیل قبوض خود به قبوض ثبت نامی جدید با قابلیت تشرف در عمره آتی و یا اعلام انصراف اقدام کنند.

هم اکنون امکان ثبت نام این گونه قبوض در گروه‌های زیارتی وجود نداشته و تشرف افراد منوط به طی مراحل تبدیل به شرح یادشده در بالا خواهد بود.

همچنین سازمان حج و زیارت اعلام کرده است: اقدام نکردن افراد به هر دلیل در مهلت تعیین شده برای تبدیل قبوض خود به ثبت نام جدید، به منزله انصراف از تشرف بوده و این اشخاص صرفاً می‌توانند نسبت به اخذ اصل مبلغ ودیعه گذاری و منافع حاصله از بانک اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز